Witam i o rade pytam...

1. Data: 2002-10-29 14:59:43

Temat: Re: Witam i o rade pytam...
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia na wp"
> Mam nadzieje, ze i na moje pytanko ktos bedzie mogl odpowiedziec. Tak wiec
> brzmi ono: Fructis/ Garnier - odzywka do wlosow farbowanych - splukiwac
czy
> nie? Bo albo jestem przemeczona albo niewidoma, ale "instrukcja obslugi"
> przemilcza ten fakt... : (

Nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje: na mojej Fructis Garnier dla wlosow
farbowanych wyraznie jest napisane: "po umyciu wlosow nalozyc odzywke
na cala ich dlugosc nastepnie splukac"; czyli splukac.
Asia

1. Data: 2002-10-29 15:14:30

Temat: Witam i o rade pytam...
Od: "Kasia na wp" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki/ -iczow.
Bardzo sie ciesze, ze istnieje taka mila i kulturalna grupa, ktorej ... od
jakiegos czasu sie przygladam i, co tu duzo kryc, jestem pelna uznania!
Z gory dziekuje za uwagi.

Kasia

1. Data: 2002-10-29 15:35:23

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia na wp" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzmi ono: Fructis/ Garnier - odzywka do wlosow farbowanych - splukiwac

Witaj
ja splukuje ;)

BTW dlaczego Fructis przestal produkowac maseczki do wlosow
farbowanych/zniszczonych? Byly genialne, a mila pani w drogerii oswiadczyla
ze nie ma i nie bedzie :(

Asiek

1. Data: 2002-10-29 16:25:13

Od: "Kasia na wp" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A, no to dziekuje pieknie Asienki!
Bede spukiwala...Ale znowu zwatpilam, czytam po raz drugi (w razie czego) i
nic... ;)
Moze dlatego, ze to odzywka-krem, do tego wzmacniajaca wlosy, a oslabiajaca
wzrok... ; ))))

Kasia

1. Data: 2002-10-30 14:10:41

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 29 Oct 2002 17:25:13 +0100, "Kasia na wp"
<h...@p...onet.pl> wyskrobal sobie:

>A, no to dziekuje pieknie Asienki!
>Bede spukiwala...Ale znowu zwatpilam, czytam po raz drugi (w razie czego) i
>nic... ;)

hehe bo akurat na nowych opakowaniach na TEJ odzywce brakuje tego ze
trzeba splukac! ostatnio ogladalam sobie w rossmanie wszystkie odzywki
z tej serii i wlasnie na tej nie bylo instrukcji obslugi :-)
moze zapomnieli :-)

m3duz4

1. Data: 2002-10-31 14:22:45

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia na wp wrote:
> [...]
> wlosow farbowanych - splukiwac czy nie? Bo albo jestem
> przemeczona albo niewidoma, ale "instrukcja obslugi" przemilcza > ten fakt... : (

Ja tę odżywkę spłukiwałam.

--
pozdrawiam,
Elvira