Witam i pozdrawiam po dluuugiej nieobecnosci :-)

1. Data: 2005-01-10 11:42:42

Temat: Witam i pozdrawiam po dluuugiej nieobecnosci :-)
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dlugo mnie tu nie bylo, z radoscia witam wiec nowych i znajomych
grupowiczow, ludzac sie iz niektorzy ;-) nadal mnie pamietaja.

Dzialo sie u mnie wiele, w telegraficznym skrocie: jestem, khem,
wlascicielem kawalka ziemi naookolo nowowybudowanego domu. Mam zamiar od
wiosny zajac sie urzadzaniem czegos na ksztalt ogrodka.

Narazie cierpliwie znosze zajezdzanie mojej dzialki tirami naprawianymi
przez okolicznego mechanika-samouka tudziez przypadki (na szczescie
odosobnione) traktowania mojej dzialki jak wlasnosci publicznej. Dodam,
ze z powodow finansowych nie mam plotu, no coz...

Tak czy inaczej witam i pozdrawiam,
Sunnie- pani na wlosciach (to brzmi dumnie ;-) )

2. Data: 2005-01-10 22:23:03

Temat: Re: Witam i pozdrawiam po dluuugiej nieobecnosci :-)
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005 12:42:42 +0100, Sunnie
<a...@n...net> wrote:

> [...]
>wlascicielem kawalka ziemi naookolo nowowybudowanego domu. Mam zamiar od
>wiosny zajac sie urzadzaniem czegos na ksztalt ogrodka.

Khem, lokalizacje podaj jeszcze, może jako ten nowogrupowy bliko
jestem...
--
Guru pałający (nadzieją)

3. Data: 2005-01-10 22:36:01

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> Khem, lokalizacje podaj jeszcze, może jako ten nowogrupowy bliko
> jestem...
Okolice Stolycy :-) A konkretniej niedaleko Błonia :-)

Pozdrowki dla wsiech!
Sunnie

4. Data: 2005-01-10 22:40:11

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005 23:36:01 +0100, Sunnie
<a...@n...net> wrote:

>Okolice Stolycy :-) A konkretniej niedaleko Błonia :-)

Zatem frakcja warszawska rosnie... i dobrze, bo ostatnio jak czytam
archiwum to Podlasie [gurą]...
--
Guru szczesliwy

5. Data: 2005-01-10 23:07:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości

| Dlugo mnie tu nie bylo, z radoscia witam wiec nowych i znajomych
| grupowiczow, ludzac sie iz niektorzy ;-) nadal mnie pamietaja.

Niektórzy;-) mają pamięć słoniopodobną - witaj po długiej nieobecności:-D

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-01-11 09:20:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sunnie wrote:

> Okolice Stolycy :-) A konkretniej niedaleko Błonia :-)

O to prawie sąsiadka jesteś. Zapraszam na ewentualne
sępienie :-)

15 km za Błoniem choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-01-11 17:22:12

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> odosobnione) traktowania mojej dzialki jak wlasnosci publicznej. Dodam,
> ze z powodow finansowych nie mam plotu, no coz...

No to masz powod do zalozenia zywoplotu! :)

Elfir

8. Data: 2005-01-11 20:44:05

Od: r...@t...net.pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Sunnie

> Tak czy inaczej witam i pozdrawiam,
> Sunnie- pani na wlosciach (to brzmi dumnie ;-) )

Witaj, milo znow Ciebie uslyszec :-)
:-) Boguslaw

9. Data: 2005-01-11 20:49:16

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boguslaw Radzimierski" <r...@t...net.pl>

> Witaj, milo znow Ciebie uslyszec :-)
> :-) Boguslaw

Widzę Was oboje.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

10. Data: 2005-01-11 23:19:24

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Of JerzyN

> Widzę Was oboje.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

My tez Ciebie pozdrawiamy, mimo iż nie jesteśmy razem oboje :-))
:-) Sunnie i Bogusław

Ktoś mnie lubi?
kanał irc
zupełnie OT - ale przeczytajcie i doradźcie, proszę...
Krety - pomocy
przylaszczki