Ktoś mnie lubi?

1. Data: 2005-01-10 18:26:04

Temat: Ktoś mnie lubi?
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym podziękować nieznanym osobom, które po moim krótkim pobycie
na grupie mnie polubiły. To bowiem jedyne wytłumaczenie faktu, że to
co zobaczyłem po powrocie z weekendu skończyło się tylko tak jak się
skończyło:
ftp://ftp.n-com.home.pl/Pozar/
Jedyne wytłumaczeniem tego, że mam jeszcze coś oprócz ogrodu jest
takie, ze Najwyższy popatrzył na pl.rec.ogrody i stwierdził, że nie
bedzie mi robił przykrości, skoro moje nieudolne posty spotkały sie z
tak pozytywnym odzewem.
Dziekuje grupie :-)
--
Guru osłupiały

2. Data: 2005-01-10 19:31:55

Temat: Re: Ktoś mnie lubi ?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje grupie :-)

Ojej, to w nowej chałupie takie historie się działy ???
Przecież byś ja z dymem puścił w kosmos :-(
Ola boga ... :-/

Serdecznie Miłka

PS.: Masz rację, to chyba Najwyższy przyduszał ogień !!!

3. Data: 2005-01-10 19:36:22

Temat: Re: Kto? mnie lubi?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie, ze Najwyższy popatrzył na pl.rec.ogrody i stwierdził, że nie
> bedzie mi robił przykrości, skoro moje nieudolne posty spotkały sie z

Guru drogi, ja Ciebie polubiłam, ale przestanę jeśli nie zaczniesz odchudzać
zdjęć, przez modem toto ściągnąć...:))))
No i wrażenia połykendowe Twoje....nie zadroszczę, strasznie to wygląda
chyba naprawdę Najwyższy czuwał nad Tobą...

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2005-01-10 19:40:00

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005 20:36:22 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

> [...]
>No i wrażenia połykendowe Twoje....nie zadroszczę, strasznie to wygląda
>chyba naprawdę Najwyższy czuwał nad Tobą...

Upsss, obiecuje odchudzac ... to było na szybko dla Guru-she
wystawiane a ona ma łacze stałe :-)
--
Guru skonfudowany

5. Data: 2005-01-10 20:21:33

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Upsss, obiecuje odchudzac ... to było na szybko dla Guru-she
>wystawiane a ona ma łacze stałe :-)

Zdjęcia zatrważające (treść i wielkość) dobrze że nie jest gorzej :)
pozdrawiam gorąco
Sylwia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-01-10 22:26:41

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005 23:36:38 +0100, "T.W."
<t...@w...pl> wrote:

>Guru... wiesz co..?...
>Zostaw Ty może ten ogród chwilowo i zajmij się remontem domku. Bo jak
>tam wszystko tak wygląda jak na zdjęciach(albo i nie wygląda, tylko
>tkwi sobie w ścianach i czeka na swoje pięć minut) to domek zafunduje
>Ci niezłą szkołę przetrwania... zimy w szałasie ;-).
>Instalacje w starych domkach potrafią być czasami bardzo dowcipne :(\

Ewo, ja juz tu odciąłem co mogłem :-) Prąd jest już tylko w 2
gniazdkach, woda w 1 łazience, a gaz tylko w piecu CO :-) Może sie nie
zaśmierdnę...
Z wiosną zaczynam wymianę instalacji i tylko nadzieja na "manie
ogrodu" mnie trzyma przy życiu :-)
--
Guru w zaparte idący

7. Data: 2005-01-10 22:30:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 23:36:38 +0100, T.W. napisał(a):

> [...]
> Ci niezłą szkołę przetrwania... zimy w szałasie ;-).
> Instalacje w starych domkach potrafią być czasami bardzo dowcipne :(

Takie urządzonko to bomba z opóźnionym zapłonem, miałam w starym mieszkaniu
- strach było zostawić włączone nawet przy wyjściu do sklepu obok a co
dopiero na cały weekend.

Po za tym uważam, że to żałosna próba zjednania sobie grupy;)

Bladym świtem wsiadając w IC czułam, że to ma jednak jakiś sens:)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-01-10 22:35:30

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005 23:30:43 +0100, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

>Po za tym uważam, że to żałosna próba zjednania sobie grupy;)

O jaaa, ale dostalem pod nerke... Zatem zamilcze...
--
Guru wstrząśniety (nie mieszany)

9. Data: 2005-01-10 22:36:38

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ci niezłą szkołę przetrwania... zimy w szałasie ;-).
Instalacje w starych domkach potrafią być czasami bardzo dowcipne :(

Ewa
pod wrażeniem

kanał irc
zupełnie OT - ale przeczytajcie i doradźcie, proszę...
Krety - pomocy
przylaszczki
Bażant warszawski