Witam i pytam

1. Data: 2003-01-20 09:59:45

Temat: Witam i pytam
Od: "MoNika" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim Grupowiczkom i oczywiscie Grupowiczom!

Od niedawna sledze ta "pyszna" grupe, bardzo mi sie tu podoba.
Nie dokonca jednak wiem czy dobrze trafilam, ale sprobuje:
moj maz jest sportowcem, ktory potrzebuje specjalnej diety. Jego trener
ulozyl mu diete, ale rozchodzi sie ona calkowicie z upodobaniami mojego
lubego. I tu moja prosba: bardzo prosze o przepisy na dania dietetyczne (bo
musi schudnac - a jednoczesnie jak najsmaczniejsze bo ja nie musze :)
Bede bardzo wdzieczna, a z czasem moze bede miala okazje odwdzieczyc sie
moimi pomyslami kulinarnymi.

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-01-20 10:01:46

Temat: Re: Witam i pytam
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MoNika:
> [...]
> musi schudnac - a jednoczesnie jak najsmaczniejsze bo ja nie musze :)
> Bede bardzo wdzieczna, a z czasem moze bede miala okazje odwdzieczyc sie

hmm. To może podaj przykład diety jaka "ma być" i co luby lubi. Może
znajdzie się wspólny mianownik?

Waldek

1. Data: 2003-01-20 10:20:43

Od: "MoNika" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek napisal:
> hmm. To może podaj przykład diety jaka "ma być" i co luby lubi. Może
> znajdzie się wspólny mianownik?

Najlepiej kurczak, indyk i ryba. Delikatnie jak dla matki karmiacej :)) Z
salatkami sobie radze, ale luby kreci nosem przy np.: laczeniu ziemniakow i
miesa. A najbardziej lubi gotowanego kurczaka...

Trudne zycie mam w kuchni... A jak ciasto zrobie to potem sama musze je jesc
albo oddaje sasiadom :(

Monika

1. Data: 2003-01-20 10:46:05

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MoNika:

> Najlepiej kurczak, indyk i ryba. Delikatnie jak dla matki karmiacej :)) Z
> salatkami sobie radze, ale luby kreci nosem przy np.: laczeniu ziemniakow i
> miesa. A najbardziej lubi gotowanego kurczaka...

ziemniaków nie musisz przecież robić. Ryż się nadaje do drobiu i ryby.
Tak samo ryż dziki. Pieczywo. Różnego rodzaju warzywa albo surówki. Do
tego kurze piersi lub ryba. Polenta jest też dobra. A co luby ma jeść wg
zaleceń trenera?

Waldek

1. Data: 2003-01-20 11:04:54

Od: "MoNika" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co luby ma jeść wg zaleceń trenera?

Powinien jesc ok pieciu do szesciu razy dziennie m.in.pieczona wolowine ze
sliwkami, golonke albo gofry na I sniadanie. Duzo i tlusto.
Fakt ze ma rozpisany duzy trening kondycyjny, ale zeby schudnac ok 8 kg to
nie jest potrzebna dieta 4000-5000 kcal dziennie. W dodatku jego rodzina po
mistrzowsku uwaza na to co i kiedy je (uwazam ze az do przesady). Tym
sposobem wiekszosc potraw produkcji jego mamy ma smak mdly lub nie ma go
wcale. Luby jest wiec od kolyski przyzwyczajony do delikatnosci. Taka np
zapiekanke lubi i zje, ale nie do przesady a odsmazonych ziemniaczkow z dnia
poprzedniego nawet nie ruszy.

tak sobie pomyslalam, ze moze ktos zna dobrego dietetyka w 3miescie?

Monika

1. Data: 2003-01-20 12:19:22

Od: "kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę to NTG, ale podaj ile twój luby ma lat, i jaką dyscyplinę
sportu uprawia, to podam adpowiednie linki. Sam juz to przerabiałem
:-))

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2003-01-20 21:49:18

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MoNika" <m...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> musi schudnac - a jednoczesnie jak najsmaczniejsze bo ja nie musze :)
> Bede bardzo wdzieczna, a z czasem moze bede miala okazje odwdzieczyc sie

Najpierw musisz nam powiedziec co to znaczy "dietetycznie", bo slowo to
rozumiane jest najrozniej, ze wspomne o dietach niskokalorycznych,
niskoweglowodanowych, wysokobialkowych, wysokotluszczowych, makrobiotycznych

V.

1. Data: 2003-01-21 08:38:01

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MoNika:
> A co luby ma jeść wg zaleceń trenera?
>

> Powinien jesc ok pieciu do szesciu razy dziennie m.in.pieczona wolowine ze
> sliwkami, golonke albo gofry na I sniadanie. Duzo i tlusto.
jakiś "optymalny" trener się znalazł :-( Zmienić trenera!

> [...]
> poprzedniego nawet nie ruszy.
> tak sobie pomyslalam, ze moze ktos zna dobrego dietetyka w 3miescie?

trójmiasta nie znam. Ale dietetyków znam. Gdzie trzech się spotka mamy
przynajmniej 10 różnych zdań.

Waldek

Nurtuje mnie
Re: Matiasy
co przywiesc dobrego z wloch?
zeżrem sushi z przyjemnością
Przepis na chińską sałakę z białek kapusty poszukiwany!!!