Witam i pytam :)

11. Data: 2006-12-06 07:35:51

Temat: Re: Witam i pytam :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:el51rb$b4n$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Miłka"

> no widzisz :) Ja nawet nie wiem jakie oni mają rośliny. ;)

Tylko dlatego, że nie chcesz wiedzieć.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-12-06 14:44:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Dec 2006 01:10:23 +0100, ewa napisał(a):

> Użytkownik "Miłka"

> no widzisz :) Ja nawet nie wiem jakie oni mają rośliny. ;)

Oni, znaczy się mafia??

Pozdrawiam,
Marta

PS. Miłka sugerujesz, że teraz mam Ci pocztą słać?

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-12-06 15:29:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> no widzisz :) Ja nawet nie wiem jakie oni mają rośliny. ;)

Fakt, nie wydają biuletynu ani reklamówek ale jakbyś się uzupełniła w
bazie to wszystko byłoby wiadomo ;-)

> Jak czegoś nie wypatrzę w Obi, u Kochanowskiego czy innej łódzkiej szkólce
> to bez szans :/
> No, sorki... zapomnialam o nasionkach lilii z zupełnie nowego źródełka ;)

No to teraz należy uderzyć w całkiem nowe źródełka !
Przed nami Zima, czas na uzupełnianie notatek kto_gdzie_ma.

Serdecznie Miłka

14. Data: 2006-12-06 15:34:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Oni, znaczy się mafia??

Oni, Marto, Ci hodowcy wymienieni przeze mnie ;-)

> PS. Miłka sugerujesz, że teraz mam Ci pocztą słać?

Nie ... nie, wolę osobiście.
Ale z wymienionych zamawiałam w ciemno ;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2006-12-06 20:43:14

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <

> Fakt, nie wydają biuletynu ani reklamówek ale jakbyś się uzupełniła w
> bazie to wszystko byłoby wiadomo ;-)

gubię się , za dużo tego wszystkiego, za duzo osób, roślin ... i skleroza
mnie dopada :(((

--
ewa

16. Data: 2006-12-06 20:56:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> gubię się , za dużo tego wszystkiego, za duzo osób, roślin ... i skleroza
> mnie dopada :(((

Spokojnie Moja Droga, masz Zimę przed sobą na opanowanie emocji ;-)

Serdecznie Miłka

Zarabiaj wiecej badz soba
OBI i inne markety z działem ogrodniczym
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying