Witam jekie powinno byc prawidłowe cisnienie ?

1. Data: 2013-01-17 07:38:35

Temat: Witam jekie powinno byc prawidłowe cisnienie ?
Od: "MarcinG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 122/85 tetno 77 moze mi ktos napisac jakie powinno byc te dolen
czyli 85 ??

2. Data: 2013-01-17 08:34:09

Temat: Re: Witam jekie powinno byc prawid?owe cisnienie ?
Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-17 08:38, MarcinG pisze:
> ja mam 122/85 tetno 77 moze mi ktos napisac jakie powinno byc te dolen
> czyli 85 ??

Masz kiepską kondycję.
Powinieneś mieć tętno nie więcej niż 65 i ciśnienie nie więcej 120/80.
http://pl.wikipedia.org/wiki/T%C4%99tno
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C5%9Bnienie_t%C4%99t
nicze

3. Data: 2013-01-17 09:11:45

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-17 08:38, MarcinG pisze:
> ja mam 122/85 tetno 77 moze mi ktos napisac jakie powinno byc te dolen
> czyli 85 ??

Kilka prostych zasad:
1. poczytać sobie o tym, jak prawidłowo mierzyć ciśnienie (pozycja ciała
itd)
2. nie wierzyć elektronicznym "mierzałkom"
3. puls mierzyć palcem i zegarkiem
4. przy tego typu pytaniu podać przynajmniej wiek i tryb życia
inna będzie norma dla 20 latka, inna dla 70, inna dla sportowca inna dla
biurkowego leniwca
Jacek

4. Data: 2013-01-21 20:05:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz kiepską kondycję.
> Powinieneś mieć tętno nie więcej niż 65 i ciśnienie nie więcej 120/80.
> [...]

Pszesadzasz.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2013-02-05 19:19:44

Temat: Re: Witam jekie powinno byc prawidłowe cisnienie ?
Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinG" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja mam 122/85 tetno 77 moze mi ktos napisac jakie powinno byc te dolen czyli
> 85 ??

Gdybyś był samochodem, pytanie o ciśnienie w kołach byłaby prosta...
Tutaj wiek, tryb życia, moment mierzenia i inne czynniki mają wpływ.
Skoro chcesz wiedzieć WSZYSTKO to zapłać sobie całodobowy holter ciśninia...

Feromon

Dieta na Nadcisnienie
nadmierne ilosci czosnku
Re: nowa ortografia - pietno za plagiat
Złamania kości a badania
cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade