Witam - nowy

1. Data: 2003-01-28 11:36:13

Temat: Witam - nowy
Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Chcialbym sie przedstawic, gdyz jestem nowy na liscie.
Nazywam sie Maciej i wspolnie z zona - Eliza - prowadzimy Salon Urody i
Odnowy Biologicznej DAPHNE w Krakowie (autoryzowany przez THALGO) oraz
sklep CHMURKA z kosmetykami THALGO w internecie. Mam nadzieje, ze bedziemy
mogli byc pomocni, ale rowniez, ze dowiemy sie na tej grupie nowych rzeczy
(przynajmniej ja ;-)
Tymczasem pozdrawiam i polecam http://www.chmurka.pl oraz
http://www.daphne.pl

Maciej

1. Data: 2003-01-28 12:08:08

Temat: Re: Witam - nowy
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:Xns9311807022FB7chmurkachmurkapl@193.110.122.80
> Witam wszystkich.

witam :))
> [...]
> Odnowy Biologicznej DAPHNE w Krakowie (autoryzowany przez THALGO) oraz
> sklep CHMURKA z kosmetykami THALGO w internecie.

moze i nie jestem obiektywna, ale strasznie mi przypadla do gustu nazwa
sklepu :) szkoda ze nie jestem z krakowa bo na pewno bym go odwiedzila :))
no ale strone sobie przynajmniej obejrze :)

pozdrawiam
chmurka

Podkład - który jest najlepszy?
Pomaranczowe cienie jeszcze raz - wyprobowalam
Promocje w YR
Rozdwajają mi się końcowki włosow
łupierz