Witam ponownie na liście

21. Data: 2007-01-31 21:12:37

Temat: Re: Witam ponownie na li?cie
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis robie pierogi z grzybami, na szczescie mam maszynke do makaronu, za
> pomoca ktorej latwo walkowac, co spowodowalo, ze wreszcie lubie robic
> pierogi. Reczne walkowanie to nie dla mnie.
> Magdalena Bassett

Potwierdzam. Od kiedy mam tŤ maszynkŤ (dziŤki Magdo!) r—wniez z wiŤkszˆ
przyjemnoćciˆ robiŤ pierogi :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia (11.10.2006)

22. Data: 2007-01-31 21:13:40

Temat: Re: Witam ponownie na liście
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Ja też Cię pamiętam, ale nie wiem, czy Ty mnie również...
Pozdrawiamy
Barbara i Marysia, której nie masz szans pamiętać :-)

23. Data: 2007-01-31 21:54:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie.
> Czytam, czytam i jakoś nie wierzę... chyba się tu troche pozmieniało... i
> raczej na gorsze.
> Jestem ciekawa ile jest tu osób, które mnie jeszcze pamiętają i o których
ja
> pamiętam mimo tak długiej niebytności... ale domyślam się, że większość
> starych gotowaczy umknęła.
> Czy istnieje ktoś, kto wie, gdzie się podziali Ci, którzy nie chcieli już
tu
> być? Ktoś założył inną listę? Np. Magda B? A może tylko chwilowo nikt nie
> [...]

Witaj Moniko
Jeszcze nie mielismy okazji sie poznac, ale powiedz mi: jesz kupy ?

24. Data: 2007-01-31 21:58:15

Od: m...@g...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka, Monika!
> Pamiętam Cię, mam nadzieję, że i Ty mnie :-D.
>
> D.

No mam nadzieję, że Magda będzie ze mnie dumna :)
Owszem pamiętam Dorotko i witam przeeeeserdecznie.

25. Data: 2007-01-31 22:03:49

Od: m...@g...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Witamy Cię również serdecznie
> Pozdrawiam JULIUSZ

O jakie ładne.... I teraz co najpierw... Imię czy ksywka? bo i to i to mi
się podoba... :)>

26. Data: 2007-01-31 22:08:51

Od: m...@g...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> Ja też Cię pamiętam, ale nie wiem, czy Ty mnie również...
> Pozdrawiamy
> Barbara i Marysia, której nie masz szans pamiętać :-)

Ooooo!!!! No to gratulacje. Jak długo Marysia bawi na tym świecie? Ona
pewnie bawi na świecie, a Ty ją :)
Ściskam delikatnie obie!>

27. Data: 2007-01-31 23:43:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Jan 2007 15:19:41 +0100, m...@g...pl (Monika Zarczuk)
wrote:

> [...]
>być? Ktoś założył inną listę? Np. Magda B? A może tylko chwilowo nikt nie

Hej hej!
Siadaj i opowiadaj :)
ja tu w sumie wpadam, patrze na tytuly watkow, autorow i
wykasowuje 7/8...probowalam czytac, ale sie nie da, to dalam
sobie spokoj :P
starzy grupowicze zapadli w sen zimowy/wzieli na przeczekanie ale
to zdaje sie zupelnie niemozliwe.
Moze wytrzymasz :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2007-02-01 08:00:25

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <m...@g...pl> napisała:
> [...]
> pamiętam mimo tak długiej niebytności... ale domyślam się, że większość

Witaj Moniko :)
Mysle, ze wiele osob Cie pamieta i wspomina z sympatia :)
Moze uda sie przeczekac trudne czasy...

Pozdrawiam
Lilla

29. Data: 2007-02-01 08:05:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooooo!!!! No to gratulacje. Jak długo Marysia bawi na tym świecie? Ona
> pewnie bawi na świecie, a Ty ją :)
> Ściskam delikatnie obie!>

Dzięki! Zgadza się :-) ona bawi na świecie, a ja ją tak, że zaglądam
ostatnio tak z doskoku na listę.
Pozdrawiamy serdecznie
Barbara i Marysia (11.10.2006)

30. Data: 2007-02-01 12:41:57

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:u8a2s2de0lp5klr5r08f1dniu21otpoj68@4ax.com...

> starzy grupowicze
[ciach]
wzieli na przeczekanie ale
> to zdaje sie zupelnie niemozliwe.

o właśnie tak :)
Witaj Moniko, o Twoim makaronie zapiekanym z kiełbasą ostatnio nawet myślałam
czy nie zrobić (w końcu zima).
Ja odkryłam obok siebie Almę i makaron szpinakowy i jadłam go namiętnie przez
ostatnie 2 tygodnie w różnych konfiguracjach w związku z czym na razie
przerzuciłam się na coś innego :)
Odkryłam też bardzo dobre mrożonki Hortiny (to chyba część Hortexu), nazywają
się Poltino bodajże - ostatnia nowość do kurczak z warzywami i kaszą gryczaną,
dodałam do tego trochę kiełbasy, pomidorów suszonych, doprawiłam oprócz pieprzu
i soli sporą dawką imbiru i udusiłam na oliwie z oliwek. Wyszło bardzo dobre :)

Pozdrawiam Cię i fajnie, że wróciłaś

Kajetana Kinga

Ti, gde ti sad...
A tu nadal bagno :(