Witam serdecznie wszystkich grupowiczów

1. Data: 2002-12-13 19:08:38

Temat: Witam serdecznie wszystkich grupowiczów
Od: "oshin" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !
Po wielu próbach i poradach niektórych grupowiczów w końcu udało mi się
wejść na grupę. Jestem początkującym "ogrodnikiem" ale ponieważ kupiłem
ostatnio (wiosną) 0,5 ha pola (działki) trzeba ją jakoś zagospodarować. Już
poczyniłem pewne próby - zaorałem, zabronowałem i w końcu posadziłem kilka
krzaków porzeczek, kilka wiśni, kilka iglaków.
Z przerażeniem stwierdziłem, że tego wcale na działce nie widać..... a więc
czeka mnie wiele pracy i ... odwiedzin grupy.

2. Data: 2002-12-13 19:11:24

Temat: Re: Witam serdecznie wszystkich grupowiczów
Od: "oshin" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, zapomniałem się przedstawić ---- oshin.

3. Data: 2002-12-13 19:24:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"oshin" <o...@p...pl> writes:

> Po wielu próbach i poradach niektórych grupowiczów w końcu udało mi
> się wejść na grupę.

Grunt, to używać właściwych serwerów :-)

> [...]
> poczyniłem pewne próby - zaorałem, zabronowałem i w końcu posadziłem
> kilka krzaków porzeczek, kilka wiśni, kilka iglaków.

Jeśli to nie tajemnica, to w którą stronę od Wrocławia ta
działka/pole? I zdradź, proszę, cóż to za iglaki.

> Z przerażeniem stwierdziłem, że tego wcale na działce nie
> widać..... a więc czeka mnie wiele pracy i ... odwiedzin grupy.

Sukcesów i wytrwałości życzę.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. A rozplanowując swój ogród zostaw trochę miejsca na winorośla :-)
--
Jeden Wolfgang, co mieszkał w Poczdamie,
Seksualnie się wyżył na lamie.

4. Data: 2002-12-13 19:50:22

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1r8clyb67.fsf@sapijaszko.net...

> PS. A rozplanowując swój ogród zostaw trochę miejsca na winorośla :-)
i nie zapomnij o miejscu dla malin (wystarczy z 10 arow jakby powiedzial
Janusz Wielki Milosnik Malin)
Wojtek Pa

5. Data: 2002-12-13 20:01:10

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

(wystarczy z 10 arow jakby powiedzial > Janusz Wielki Milosnik Malin)

Cosik mi sie widzi Wojtek, ze w ....
Wrrrrrrrrrrrrrr!!!
Janusz

6. Data: 2002-12-13 20:24:44

Temat: Re: - Januszowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (wystarczy z 10 arow jakby powiedzial > Janusz Wielki Milosnik Malin)
>
> Cosik mi sie widzi Wojtek, ze w ....
> Wrrrrrrrrrrrrrr!!!
> Janusz

No wlasnie na to czekalem.
Jest takie powiedzeniee uderz w stol. ..A co to - moze to o INNEGO Janusza
chodzilo, takiego, co na prawde kocha maliny???
Bo maliny daja sie kochac. rozsadnie prowadzone albo np odmiany bezrozlogowe
nie stanowia zadnego zagrozenia dla ogrodu.
WYOBRAZ sobie......
takie zywozielone liscie sposrod ktorych w upalny dzien wychylaja sie
ciemnoczerwone owoce malin.Podchodzisz lekko zgrzany, ale godnie leniwym
krokiem i niedbalym gestem zrywasz a to jedna, potem nastepna i jeszcze
jedna....
A potem przez przeswitujace sloneczko widzisz jak podchodzi Ona - i potem
juz razem te maliny zrywacie...
a po poludniu lekko posypane cukrem i polane nieco smietana czerwienia sie w
miseczce, jest godzina 19,30 i slonce chyli sie wolno ku zachodowi.
Swiadomie pozwolilem sobie uzyc jezyka ZBLIZONEGO nieco do Rodziewiczowny
majac nadzieje, ze przebije sie przez skorupe obojetnosci Janusza....

Wojtek Pa

7. Data: 2002-12-13 20:26:17

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Swiadomie pozwolilem sobie uzyc jezyka ZBLIZONEGO nieco do Rodziewiczowny

Każdy ma swego idola... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-12-13 20:34:15

Temat: Re: - Januszowi MALINY!!
Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciemnoczerwone owoce malin.Podchodzisz lekko zgrzany, ale godnie leniwym
> krokiem i niedbalym gestem zrywasz a to jedna, potem nastepna i jeszcze
ODMIANY BEZROZLOGOWE!!!! Wyobrazilam sobie!!! Przepraszam, ze sie nie przywitalam,
Agnieszka jestem, i to chyba w innym watku powinno byc, ale nie moge sie
powstrzymac!! Jakie sa odmiany malin bezrozlogowych??!! I czy naprawde?? Sie nie
rozleza?? Ja kocham maliny, ale nie chcialabym, zeby mi zarosly cala dzialke! Prosze
o nazwy takich malin. Zrobie sobie malinowy chrusniak, duzy, ale pod kontrola. Z gory
dziekuje!!
Agnieszka, juz szczesliwa, ze na wiosne sobie posadzi malinki!

9. Data: 2002-12-13 20:48:16

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodziewiczowny

> Każdy ma swego idola... :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
ja wiedzialem ,ze to Twoj idol, ale zeby tak publicznie o tym mowic? w dobie
powszechnej milosci do Pani Masłowskiej D.??? Rodziewiczowna - i zeby to
jeszcze kobieta - ale facet?
Wojtek Pa

10. Data: 2002-12-13 21:03:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:atdfep$1is$1@news.tpi.pl WojtekP
<d...@p...com.pl>napisał(a):

> WYOBRAZ sobie......
> takie zywozielone liscie sposrod ktorych w upalny dzien wychylaja sie
> ciemnoczerwone owoce malin.Podchodzisz lekko zgrzany, ale godnie leniwym>
krokiem i niedbalym gestem
wyciągasz rękę i bierzesz w dłoń, pokrytą rosą, szklankę zimnego piwa....

> A potem przez przeswitujace sloneczko widzisz jak podchodzi Ona - i
potem...
Ale to już inna historia.

Mnie tak się wyobraża upalny, lipcowy dzień na działce.
Ja...cki

cięcia
heliotrop
Miłośnikom starych jabłonek