Witamina B5

1. Data: 2004-04-10 12:35:39

Temat: Re: Witamina B5
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Poszukuję odpowiedzi na nastepujące pytanie.

A może powstawanie trądzika nie wiąże się z niedoborem jakichś substancji,
tylko z ich nadmiarem. Organizm często poprzez skórę sygnalizuje o potrzebie
wyrzucenia z siebie zanieczyszczeń.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

2. Data: 2004-04-10 20:32:10

Temat: Witamina B5
Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuję odpowiedzi na nastepujące pytanie.

Od kliku lat walczę z trądzikiem. NIestety wszelkie formy
antybiotykoterapii i inne metody leczenia zawodzą (przez 3 miesiące
brałem również Roacuttane - niestety z powodu silnych objawów
ubocznych zmuszony byłem do odstawienia, brałem też autoszczepionkę).
Przeglądając grupy dyskusyjne natknąłem się na artykuły poświęcone
zbawiennemu wpływu witaminy b5 na leczenie trądziku oraz pozytywne
opinie osób, które przeszły kurację tą witaminą (kuracja polega na
przyjmowaniu dużych dawek tych witamin - w granicach 1-2 g dziennie).
Z uwagi na brak skutków ubocznych jestem gotowy zaryzykować (do
lekarzy dermatologów straciłem dawno zaufanie), problem polega na tym,
że w Polsce witamina ta nie jest dostępna w sprzedaży, a na pewno nie
w takich dawkach o jakich mówię. Dostępna jest w Stanach, ale niestety
nie mam znajomego, który by mi ją sprowadził do Polski (tak na
marginesie to chyba prawo farmaceutyczne zabrania sprzedaży poza
aptekami ???). Poradźcie co mam zrobić, aby ją dostać. Będę wdzięczny
również za opinie specjalistów, czy gra jest warta świeczki?

Grzegorz Busz

3. Data: 2004-04-11 21:36:27

Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety muszę przyznać że kwasu pantotenowego w Polsce jak ze świecą
szukać. Jedynym dostępnym preparatem tego typu jest jedynie Calcium
panthotenicum (4,05 zł za 50 tbl) ale jest to daweczka niestety 0,1 grama.
tak więc trzeba by przyjmować ok 10 tbl. Nie wiem na ile okazałoby się to
skuteczne i czy zawarty w preparacie wapń (Calcium) nie miał by wpływu na
pracę serca (częstość i siłę skurczu).

Pozdrwiam
Wall

4. Data: 2004-04-12 10:19:55

Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walentyn wrote:
> Niestety muszę przyznać że kwasu pantotenowego w Polsce jak ze
świecą
> szukać.

Jak sprowadzić witaminę B5 w czystej postaci ???
Grzegorz Busz

5. Data: 2004-04-12 11:41:20

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sprowadzić witaminę B5 w czystej postaci ???
kupić przez internet
ale poczytaj najpierw na jej temat, bo o ile pamietam, to działa, ale po
zakończeniu jej stosowania problem powraca

6. Data: 2004-04-12 16:46:08

Od: Szczur <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl 12 kwiecień (poniedziałek) gdy o godz. 12:19 Grzegorz Busz napisal(a):

> Jak sprowadzić witaminę B5 w czystej postaci ???
Jesli dobrze pamietam adres www.cyberpaker.com to mozliwe, ze tam
znajdziesz.

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

Preparat wzmacniający dla 50latków
Re: kierownik apteki
kierownik apteki
Czy jest polski odpowiednik