Re: Wiyncy, wiyncy imigrantuff!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 16 Jul 2023 10:20:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wiyncy, wiyncy imigrantuff!
From: "M. Z." <m...@y...com>

wtorek, 11 lipca 2023 o 12:38:08 UTC+2 Kviat napisał(a):
> [...]

Nie, cenę pracy dyktuje rynek, a nie chore idee politpoprawnych idiotów.

tak zdecydowanie mówisz o ,,godnej" płacy) jaką pracę i jaką ,,godną" pensję
oferujesz czarnemu muzułmańskiemu nierobowi (bez żadnych kwalifikacji ani
doświadczenia), aby dla pracy u ciebie zrezygnował z zasiłku, darmowego leczenia bez
kolejki itd.?
> Polaków nierobów też nie zatrudniam.
> A jak ktoś nie ma kwalifikacji, a chce się uczyć, to nie widzę problemu.
> Co nie oznacza, że jak ktoś nie ma kwalifikacji ani doświadczenia, to ma
> zapierdalać na czarno za miskę ryżu, zdychać z głodu i mieszkać pod mostem.

Znaczy. Cenę pracy dyktuje rynek.
A nie chore slogany popieprzonych lewaków.

> O, znowu. Stara dobra szkoła dla trolli.
> Przywołać sąsiada, córkę, znajomego, który cośtam cośtam.
całymi dniami wysiadującemu wygodnie na chodniku nieopodal jego firmy. Obwieś w
krańcowym zdziwieniu postawił oczy jak stare PRLowskie pięć złotych z rybakiem i
roześmiał się: ,,PO CO MI KURS I PRACA?!"
> Pewnie Polak.

Czarny, prosto z Maroka. Mało jest czarnych Polaków. ?

> Smoki też były w tej bajce?

Zawiedziony mały Pietia?

> Żadnego. Po co oferować komuś, kto nie chce pracować, wynagrodzenie za
> pracę?

No wreszcie zajarzyłeś. Ale czarni imigranci chcą go i to bez pracy ?

> Niedawno w Hiszpanii widziałem (osobiście,

Ojojoj, powalasz argumentacją i nokautujesz autorytetem osobistem ?

> a nie że mój sąsiad, czy
> bliski znajomy skądśtam) jak ciemnoskórzy zapierdalali w upale przy
> układaniu torowiska dla jakiejś kolejki, czy tramwaju, wzdłuż deptaka
> przy plaży.

Jakie to wzniosłe! No popłakałam się z empatii dla tych tytanów pracy po prostu.

> Biali miejscowi pozamykali knajpy, bo w najgorszym upale przecież nie
> będą pracować, a biali turyści radośnie spłukiwali słoną wodę pod
> plażowymi prysznicami z chłodną wodą, albo siedzieli w cieniu pijąc
> zimne piwko.

Tak widzi to człowiek, który nigdy sam na siebie nie zarobił grosza i nie ms pojęcia
o wyobrażeniu, jak wygląda praca na swoim. Utrzymanie knajpy w upał tylko kosztuje,
bo nie daje zysku - kosztują pracownicy, kosztuje klimatyzacja, kosztuje sprzątanie,
kosztuje utrzymanie kuchni w pogotowiu, a w upał pustki przy stolikach. Nikt z kilku
wydanych obiadów dziennie nie utrzyma knajpy. A gdzie zarobek? Ludzie w upał nie
siedzą w knajpach, tylko na plaży. W knajpach spędza się czas w deszczową pogodę.
Czego nie rozumiesz, etatowy pracowniku niemajacy bladego pojęcia o pracy na swoim?
Dlaczego wg ciebie czarnemu trzeba płacić ,,godnie" nawet w upał, gdy jego praca jest
raczej symboliczna, a biały właściciel knajpy, zamykający ją z powodu pustki i braku
zarobku, ciebie bulwersuje?
Też bym zamknęła. Ty nie? No jasne, ty nigdy nie pracowałeś na swoim, wiec gdyby ci
nagle sprezentować knajpę, to byś ją utrzymywał w gotowości dla dwóch klientów
dziennie ?

> A ciemnoskórzy zapierdalali układając szyny i ubijając tłuczeń pod te
> tory.

No i prawidłowo, bo to czarnoskórzy byli, c'nie? GENETYCZNIE czarnoskórzy sw
najlepiej przystosowani do opalania (bo pochodzą z Afryki), a nie biali - więc ci
czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku. Czego nie rozumiesz? ?Podobnie - nie
kieruje się do pracy na wysokości ludzi z lękiem wysokości czy zaburzeniami
równowagi. Ani psychopatów na policjantów. Więc ci czarnoskórzy mieli najlepsze
predyspozycje do tej konkretnej pracy w tych konkretnych warunkach i brawa należą się
temu, kto im dał tę pracę ?

> Nie wiem ile im płacili.

No to czego piszczysz? Może płacili im więcej, niż biały właściciel knajpy by zarobił
w tym dniu?

chce realizować w odniesieniu do muzułmańskich nierobów kosztem praworządnych
PRACUJĄCYCH obywateli.

> Jesteś tępą dzidą, która nie rozumie, że ZA PRACĘ NALEŻY SIĘ godne
> wynagrodzenie i godne warunki pracy.

Nie, za pracę należy się tyle, dzido, ile dyktuje rynek.

powiedzieli ci przypadkiem, że wystarczyło uniemożliwienie przez rząd PiS dalszego
procederu wyprzedawania majątku narodowego,
> LOL :)
> https://oko.press/orlen-lotos-sprzedaz-amerykanie-un
imot

> " Węgierskie stacje paliw przejęte przez Orlen od państwowego
> koncernu MOL chwilę wcześniej były własnością rosyjskiego Łukoilu.
> Węgierski MOL przejął 200 obiektów, by tego samego dnia podpisać z
> Orlenem umowę przedwstępną o ich przekazaniu polskiemu koncernowi.
> Materiał TVN24

TVN? - daj spokój, co? ?

> sugeruje,

Ojej - czyli nie TWIERDZI?

> że MOL był jedynie "pośrednikiem" w transakcji
> między Rosjanami a Orlenem. Stacje Orlenu na Węgrzech w produkty z
> rosyjskiej ropy zaopatruje MOL. Na wielu ze stacji nadal widać elementy
> identyfikacji wizualnej rosyjskiego dostawcy paliw.
>
> Łącznie na transakcjach dzielących Lotos pomiędzy cztery podmioty Orlen
> stracił około 4,4 mld złotych. "

Aha. Z TVN ile zyskał za te ,,sugestie"? I od kogo? Naświetlisz? Zasugerujesz?

> https://www.money.pl/gospodarka/milionowe-zarobki-lu
dzi-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa-oto-co-mowia-oswia
dczenia-6904619429301152a.html
> Kogo wsadzili do pierdla?

Mnie wystarczy, że afery zostały ukrócone. Więcej z tego pieniędzy, niż z
utrzymywania złodziei w więzieniach.

> A afery pisu znasz?
> Tu masz kilka przykładów:
> http://100aferpis.pl/

Ojej.

> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Tusk-W-Polsce-rzadz
i-kilka-czy-kilkanascie-mafijnych-rodzin-8575849.htm
> https://www.rp.pl/polityka/art37911281-dotacje-z-min
isterstwa-kultury-pieniadze-dla-organizacji-widmo
> https://tvn24.pl/premium/willa-plus-fundacje-ktore-p
owstaly-w-latach-2019-2022-raczkuja-a-dostaly-milion
y-od-czarnka-czym-sobie-zasluzyly-6725960
> https://oko.press/morawiecki-dziekuje-czarnkowi-za-w
ille-dla-organizacji-patriotycznych-zobacz-ten-patri
otyzm
> Albo cud.
> https://www.rp.pl/budzet-i-podatki/art38629751-pis-p
okazuje-inny-dlug-publiczny-polakom-inny-brukseli-ko
losalna-roznica

rocznie na dziecko pozwala na to. Dla nich to wyjście z biedy. Dla wielu innych to
kwota ledwo na waciki, ale skrzętnie biorą. ?
> Ale tak dawać za nicnierobienie?
> Wyżej piszesz, że na wszystko trzeba zapracować...
> Znowu nie możesz się dogadać sama ze sobą?

> Dlatego stracili władzę.
> A miało być lepiej.

Cenę pracy dyktuje RYNEK. Kiedyś np. byle domorosły informatyk zarabiał krocie, dziś
kształci się rzesze informatyków, wiec jest ogromna konkurencja i cena ich pracy
spadła. Itd.

> Od ośmiu lat rządzą twoi przyjaciele... i nadal trzeba dawać ludziom
> pieniądze za nicnierobienie. Dlaczego trzeba im dawać, skoro pracują?
> Kto obecnie ich okrada, że aż trzeba im dawać pieniądze za
> nicnierobienie skoro od ośmiu lat rządzą twoi przyjaciele?

> Nie tak.
> Zupełnie inna skala.

No ba - inna, wręcz NIEPORÓWNYWALNIE MNIEJSZA ?

> Widzę postęp. Gratuluję.
> Przynajmniej zdajesz sobie sprawę, że twoje bredzenie nawet w takich
> dawkach, to i tak za dużo.

> Tak. Powiedzieli, żebym mam go trzymać specjalnie dla ciebie, bo nigdy
> nie wiadomo kiedy przesadzisz z dozowaniem.

No to cię sprytnie podeszli. Nawet nie zdziwiłeś się, gdy ci go zawiązali ?

> Muszę przyznać, że mają poczucie humoru, bo jest w kolorach tęczy.

Czyli na właściwej osobie.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kaftanik oby zadziałał.

> Piotr