Wizerunek osób publicznych

11. Data: 2013-06-21 07:28:08

Temat: Re: Wizerunek osób publicznych
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> Matka chrzesna Dębskiej ty moje figofago!

Pardon matko - nie poznałam. Kiedy znowu krzcim ?

Dębska

12. Data: 2013-06-21 08:48:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-20 22:35, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Potwierdzam, żurek wyśmienity ma być - całe psp czuwa aktywnie nad
> zakwasem.

Na drugie będą kurze udka i piersi. Niepanierowane.

13. Data: 2013-06-21 08:50:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-06-20 22:35, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Na drugie będą kurze udka i piersi. Niepanierowane.

Pokash fotkje i skont klikash?

14. Data: 2013-06-21 10:53:45

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 00:48:28 UTC+2 użytkownik Fragile napisał:

> Dopiero teraz??? :)

> Cześć i czołem trenerku
>
> i dobranoc :)
>
> M.

No, lepiej późno niż wcale, zajadę truizmem! ;)
Cóż, z żoną borykamy się z konsekwencjami naszych durnych, chmurnych wyborów.
Chciałbym, aby moje dzieci miały coś konkretniejszego w ręku. Ot - mnie zawsze
ciągnęło do techniki, ale przecież "po liceum łatwiej się dostać na studia", jak
mówiła ówczesna doktryna.
Cześć i czołem zatem, wszystkiego dobrego i pozdrowienia serdeczne.
Cmok!

15. Data: 2013-06-21 10:55:16

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 07:28:08 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Pardon matko - nie poznałam. Kiedy znowu krzcim ?

A coś się urodziło?

16. Data: 2013-06-21 10:57:38

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 06:15:34 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Hmm, oczywiście teorię wahadła da się odnieść (i zaobserwować) u
>
> społeczeństw jak i indywidualnie. Jednak ja w zasadzie nie o tym. tren R-
>
> naprawdę przykro mi to zauważyć- ale cieszysz się z tego,
>
> że_miałeś_rację_w_takiej_sprawie- choć tu IMO wypadało by się smucić. Czyli:
>
> "głask" jaki dostało Twoje ego jest dla Ciebie tak bardzo ważny, że
>
> przesłania Ci IMO ważniejsze aspekty tej sprawy.

Wiesz, kiedyś napisałem takiej jednej lewaczce na fejsie: "ale ty fantastycznie
pierdolisz", za co dostałem natychmiastowego bana na 12h. Tu na szczęście banów nie
ma, więc wiesz co, Chiron :)

17. Data: 2013-06-21 11:51:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>studia", jak mówiła ówczesna doktryna.
>Cześć i czołem zatem, wszystkiego dobrego i pozdrowienia serdeczne.

A może to nie o wybory chodzi- ale o niechęć do wzięcia sobie za nie
odpowiedzialności? A z tym pociągiem do techniki- to właściwie co Ci
przeszkadza teraz do tego wrócić? Tak poważnie, po odstawieniu na bok
usprawiedliwień?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

18. Data: 2013-06-21 11:53:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>fantastycznie pierdolisz", za co dostałem natychmiastowego bana na 12h. Tu
>na szczęście banów nie ma, więc wiesz co, Chiron :)
Tak, masz rację.
:-)

19. Data: 2013-06-21 12:08:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 20:41:31 UTC+2 użytkownik tren R napisał:
> może być w dowolny sposób kształtowany przez media - to chyba truizm. Choć może nie
wszyscy doświadczyli działania tego mechanizmu na własnej skórze - czyli nie stanęli
w świetle prawdy obiektywnej ;)

cos w temacie:
http://www.sfora.pl/Polacy-kupowali-sukienki-zonie-T
uska-Bo-nie-pracuje-a56954
;P

20. Data: 2013-06-21 17:12:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-20 20:41, tren R pisze:

> Na marginesie - pamiętam pewną dyskusję, którą wiodłem tu z von Braunem - dotyczącą
rodzaju serwowanych przez media fotek Anny Fotygi.

Też pamiętam, mniej więcej. :)

> ps. Piszę to wszystko trochę w ciemno, bo nie wiem, czy psychologia ma tu jeszcze
jakieś skromne miejsce i czy tu jeszcze siedzą jacyś żywi ludzie ;)

Hej trenejro!
To ja, Ewa, po metamorfozie. Stwierdziłam, że bliżej mi do wrażliwego
ptaszora z osobowością maniakalno-depresyjną, niż do demonicznej femme
fatale. ;)

Cóż...historia
Jak to możliwe że Diabeł Godson siedzi w sejmie?
komunia :)
David Bowie oburzył katolików
Senny koszmar zboka