Wizerunek osób publicznych

1. Data: 2013-06-20 20:41:31

Temat: Wizerunek osób publicznych
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

może być w dowolny sposób kształtowany przez media - to chyba truizm. Choć może nie
wszyscy doświadczyli działania tego mechanizmu na własnej skórze - czyli nie stanęli
w świetle prawdy obiektywnej ;)

Nadejszła jednak wiekopomna chwila i otóż mamy wspaniałą okazję, aby przetestować
cały mechanizm w sposób organoleptyczny. Ale ostrzegam - można nie wyjść z tego w
jednym, spójnym psychologicznie kawałku ;)

Na marginesie - pamiętam pewną dyskusję, którą wiodłem tu z von Braunem - dotyczącą
rodzaju serwowanych przez media fotek Anny Fotygi. No to vB - pacz:

http://ow.ly/merhI

ps. Piszę to wszystko trochę w ciemno, bo nie wiem, czy psychologia ma tu jeszcze
jakieś skromne miejsce i czy tu jeszcze siedzą jacyś żywi ludzie ;)

ps2. Aha i jeszcze wspomnę tylko moją teorie wahadła, którą z kolei ujawniłem w
trakcie wymiany zdań z cbnetem (hajhitla!). Miło mi obserwować, jak fantastycznie
przewidziałem odbicie :)

2. Data: 2013-06-20 20:59:28

Temat: Re: Wizerunek osób publicznych
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-20 20:41, obywatel tren R uprzejmie donosi:
> [...]
trakcie wymiany zdań z cbnetem (hajhitla!). Miło mi obserwować, jak fantastycznie

Czejść trenejro.
Przyjszłeś na pogrzeb psychologii?
Siadaj, na razie jeszcze pogrzeb, ale szansa na stypę też jest.

3. Data: 2013-06-20 22:30:00

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
trakcie wymiany zdań z cbnetem (hajhitla!). Miło mi obserwować, jak fantastycznie

Kultury trochu, wpierw byś się przedstawił.

Dębska

4. Data: 2013-06-20 22:35:47

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2013-06-20 20:41, obywatel tren R uprzejmie donosi:

> Czejść trenejro.
> Przyjszłeś na pogrzeb psychologii?
> Siadaj, na razie jeszcze pogrzeb, ale szansa na stypę też jest.

Potwierdzam, żurek wyśmienity ma być - całe psp czuwa aktywnie nad zakwasem.

Dębska

5. Data: 2013-06-20 23:48:29

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 20:59:28 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Czejść trenejro.
>
> Przyjszłeś na pogrzeb psychologii?
>
> Siadaj, na razie jeszcze pogrzeb, ale szansa na stypę też jest.

O cześć skurkowana!
Psychologia grzebie się sama. To niewiele warta "nauka" doszedłem do wniosku. Jaki
pan taki kram, dostrzegam w tym jakąś logikę.
A kto wyprawi stypę, tak nawiasem mówiąc, a kto zostanie pogrzebion?

6. Data: 2013-06-20 23:50:55

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 22:30:00 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Kultury trochu, wpierw byś się przedstawił.

Matka chrzesna Dębskiej ty moje figofago!

7. Data: 2013-06-21 00:18:15

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co pamiętam to von Bran dębiał jak ci prawicowo-klerykane media kichę
wciskają, a ty to szambo łyknąłeś twierdząc że to świeże bułeczki.

8. Data: 2013-06-21 00:25:36

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście nie napiszesz jak tzw prawicowi niezależni kasę brali od pisu, za niby
niezależne pogądy, no jak to tego się nie widzi, a taka afera. Każdy twój wątek
okazał się propagandowy przy głębszym treści sprawdzeniu i ładnie tak dupy dawać
publicznie i się prostytułować?

9. Data: 2013-06-21 00:48:28

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2013 14:48:29 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> O cześć skurkowana!
> Psychologia grzebie się sama. To niewiele warta "nauka" doszedłem do wniosku.

Dopiero teraz??? :)

Cześć i czołem trenerku
i dobranoc :)
M.

10. Data: 2013-06-21 06:15:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>ujawniłem w trakcie wymiany zdań z cbnetem (hajhitla!). Miło mi obserwować,
>jak fantastycznie przewidziałem odbicie :)
Hmm, oczywiście teorię wahadła da się odnieść (i zaobserwować) u
społeczeństw jak i indywidualnie. Jednak ja w zasadzie nie o tym. tren R-
naprawdę przykro mi to zauważyć- ale cieszysz się z tego,
że_miałeś_rację_w_takiej_sprawie- choć tu IMO wypadało by się smucić. Czyli:
"głask" jaki dostało Twoje ego jest dla Ciebie tak bardzo ważny, że
przesłania Ci IMO ważniejsze aspekty tej sprawy.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Cóż...historia
Jak to możliwe że Diabeł Godson siedzi w sejmie?
komunia :)
David Bowie oburzył katolików
Senny koszmar zboka