Wizerunek osób publicznych

21. Data: 2013-06-21 18:22:33

Temat: Re: Wizerunek osób publicznych
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

22. Data: 2013-06-21 18:24:06

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
A co się stało że ciebie nie było i dlaczego nie chcesz być kobietą fatalną. ?

23. Data: 2013-06-21 18:46:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej trenejro!
> To ja, Ewa, po metamorfozie. Stwierdziłam, że bliżej mi do wrażliwego
> ptaszora z osobowością maniakalno-depresyjną, niż do demonicznej femme
> fatale. ;)

Widziałam. Nie potwierdzam.

nie-u-pierzona, ja-jowata

24. Data: 2013-06-21 21:41:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-21 18:24, Andromeda pisze:
> FEniks
> A co się stało że ciebie nie było

Real wciąga jak narkotyk, cholercia.

> i dlaczego nie chcesz być kobietą fatalną. ?

Dobrymi chęciami piekło wybrukowane. ;)

Ewa

25. Data: 2013-06-22 00:20:54

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2013 01:53:45 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> No, lepiej późno niż wcale, zajadę truizmem! ;)
> Cóż, z żoną borykamy się z konsekwencjami naszych durnych, chmurnych wyborów.

Nie narzekaj :)

> Chciałbym, aby moje dzieci miały coś konkretniejszego w ręku.

Najwazniejsze, żeby były szczęsliwe. A szczęśliwe będą, jeśli m.in. będą
robiły to co lubią, co jest ich pasją. IMO :)

> Ot - mnie zawsze ciągnęło do techniki, ale przecież "po liceum łatwiej się dostać
na studia", jak mówiła ówczesna doktryna.

Oj, wiem coś o tych pomaturalnych wyborach. Teraz też bym raczej inaczej
zdecydowała...

> Cześć i czołem zatem, wszystkiego dobrego i pozdrowienia serdeczne.
> Cmok!

Cmok! Zdrówka i powodzenia :)
M.

26. Data: 2013-06-22 00:52:51

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 11:51:55 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> A może to nie o wybory chodzi- ale o niechęć do wzięcia sobie za nie
>
> odpowiedzialności? A z tym pociągiem do techniki- to właściwie co Ci
>
> przeszkadza teraz do tego wrócić? Tak poważnie, po odstawieniu na bok
>
> usprawiedliwień?

Chiron, weź się odchiroń ;)

27. Data: 2013-06-22 00:56:18

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2013 00:20:54 UTC+2 użytkownik Fragile napisał:

> Nie narzekaj :)

No raczej stwierdzam :)

> Najwazniejsze, żeby były szczęsliwe. A szczęśliwe będą, jeśli m.in. będą
> robiły to co lubią, co jest ich pasją. IMO :)

Pasja jest kwestią wychowania w konkretnym środowisku, nakierowanym na konkretne
zainteresowania. Nie muszą one potem się znaleźć w orbicie zainteresowań dziecka,
może ono sbie znaleźć coś o przeciwnym wektorze, ale ważne, że miało jakiś konkret w
dostarczonych mu danych ;)

na studia", jak mówiła ówczesna doktryna.

> Oj, wiem coś o tych pomaturalnych wyborach. Teraz też bym raczej inaczej
>
> zdecydowała...

Nie narzekaj ;)

28. Data: 2013-06-22 00:57:42

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 12:08:06 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
nie wszyscy doświadczyli działania tego mechanizmu na własnej skórze - czyli nie
stanęli w świetle prawdy obiektywnej ;)

> cos w temacie:
>
> http://www.sfora.pl/Polacy-kupowali-sukienki-zonie-T
uska-Bo-nie-pracuje-a56954

Iiii tam, w jakim temacie?
Druga baba w państwie musi wyglądać. Mam nadzieję tylko, że doliczy jej to państwo do
dochodu i podatek ściągnie bezlitośnie. No, na pewno ;)

29. Data: 2013-06-22 00:59:31

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 17:12:47 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Hej trenejro!
>
> To ja, Ewa, po metamorfozie. Stwierdziłam, że bliżej mi do wrażliwego
>
> ptaszora z osobowością maniakalno-depresyjną, niż do demonicznej femme
>
> fatale. ;)

Ale czekaj, medea znaczy się?? Bo jeszcze EvaTM mi się tutaj kojarzy jakoś pomrocznie
;)

30. Data: 2013-06-22 01:13:40

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mobile.natemat.pl/64389,na-co-partie-wydaja-k
ase-pis-20-tys-na-fundacje-o-rydzyka-tysiace-na-zybe
rtowicza-janeckiego-urbanskiego-i-skowronskiego

Rydzykowi sponsoruje pis z naszych podatków samochody, wyjazdy, garnitury itd? Czy
pawicowcy zeza mają że tego nie widzą? A może dziary na ryju, jestem obłudna
prostytuta co?

Cóż...historia
Jak to możliwe że Diabeł Godson siedzi w sejmie?
komunia :)
David Bowie oburzył katolików
Senny koszmar zboka