Wkladki do siatek ogrodzeniowych

1. Data: 2002-06-05 20:30:02

Temat: Wkladki do siatek ogrodzeniowych
Od: Michal Siemaszko <m...@B...panix.com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni,

Poszukuje firm w Polsce (lub Europie), ktore sprzedaja tzw. wkladki
oslonne do siatek ogrodzeniowych. Znalazlem kilka ofert firm w stanach,
ale zanim je kupie tu chcialem sie upewnic czy aby blizej ich gdzies nie ma.

Jezeli nazwa nic nie mowi, prosze spojrzec na np. ta strone:
http://www.hooverfence.com/slats/hedge.htm
Czy spotkaliscie sie moze z czyms takim? Jezeli tak, bylbym niezmiernie
wdzieczny za wskazanie namiarow..

A jezeli sie okaze ze czegos takiego jescze nie sprzedaja w Polsce, apel
do firm sprzedajacych siatki: zacznijcie sprowadzac/produkowac wkladki
oslonne! Jest to nieslychanie pomocne dla tych ktorzy mieszkaja przy
wscibskich sasiadach.. lub po prostu chca biegac nago w swym ogrodzie :)

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Michal

P.S. Odpowiedz prosze kierowac na grupe lub na moj adres (wystarczy
usunac 'BEZSHITUPROSZE')

2. Data: 2002-06-07 07:48:47

Temat: Re: Wkladki do siatek ogrodzeniowych
Od: "haes" <h...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Siemaszko" <m...@B...panix.com> napisal:

> [...]
> oslonne! Jest to nieslychanie pomocne dla tych ktorzy mieszkaja przy
> wscibskich sasiadach.. lub po prostu chca biegac nago w swym ogrodzie :)

ja zastosowalem inny sposób. posadzilem co 2,5 m (przy kazdym slupku)
rosline pnaca (miliny, winobluszcz, bluszcz, rdest i in.) na efekt musze
chwile jeszcze poczekac, ale koszt nieporównywalnie mniejszy ( 7pln za
sadzonke zamiast ok. 60usd za 120cm x 3m, a jeszcze handling i shipping :)

haes

Projekt grilla
Wiecie co???
Projekt ogrodu.
jakie elektryczne nożyce do żywopłotu najlepsze ?
Pierwsze foty za płoty ;-)