Wkn..! Jesteś tam....?

1. Data: 2002-03-30 12:46:53

Temat: Wkn..! Jesteś tam....?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć;o))

Wymyśliłam sobie, że zrobię dziś sernik czarno-biały (to zdjęcie mnie tak
napaliło...) z Twojej stronki / sernik Asi/, mam już wszystko i dopiero teraz
zauważyłam, że nie ma tam temperatury i czasu pieczenia... Z sernikami różnie
bywa - często opadają i te dwie informacje mogą się przydać.
Pomóż......................................!!!

pozdrawiam wśród makowych i cytrynowo-rodzynkowo-pomarańczowych babeczek,
tudzież ciasta czekoladowego i cytrynkowego..,a zaraz jeszcze chlebowych
zwierzątek:o)
O matko! Kiedy my to zjemy..?
Ale sernik - obowiązkowo...

Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-03-30 13:42:58

Temat: Re: Wkn..! Jesteś tam....?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
> tudzież ciasta czekoladowego i cytrynkowego..,a zaraz jeszcze chlebowych

jestem, jestem, ja piekę ten sernik w tortownicy średniej wielkości,
pamiętaj, zeby nie przyklejać startego czarnego ciasta do blachy, bo może
nie wyrosnąć. A piekę tak w 190 stopniach, w gazowym ciut wyższa temperatura
około godziny, trzeba co jakiś czas zaglądać przez szybkę, a potem otworzyć
i sprawdzić patyczkiem. Trzeba tez patrzeć żeby się czarny wierzch nie
spalił, jeśli masz możliwość, to można np wyłączyć górną grzałkę :)

Smacznego i wesołych

Wknpim

1. Data: 2002-03-30 14:06:35

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uffffff..., jaka ulga;o)) A już się bałam, że nie zajrzysz...

Świąteczne Dzięki..!

Kamila K./stonsik
Ps.:Smacznego i jeszcze raz Wesołych Świąt!

1. Data: 2002-03-31 21:43:02

Temat: Re: (ot) wspomnienia;o))
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik mam już tylko w wyżej wymienionych wspomnieniach:o))
Dodam że pięknych...

Jeszcze raz bardzo dziękuję i polecam się na przyszłość:o))

pozdrawiam,
Kamila K./stonsik
Ps.:Nigdy jeszcze nie smakował mi tak bardzo spód sernika.., mniam mniam..!

1. Data: 2002-03-31 21:48:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam,
> Kamila K./stonsik
> Ps.:Nigdy jeszcze nie smakował mi tak bardzo spód sernika.., mniam

dziękuję, ach dziękuję, ale ten sernik to nie moja zasługa :) Ja go tylko
sklonowałam, sfotografowałam i rozpowszechniam, bo warty tego :)
Asia jest autorką, Asiuuuuu, może się ujawnisz?

A jutro wieczorem pędzę do przyjaciół na jakiś specjalny barszczyk
świąteczny :)

Wkn0

1. Data: 2002-04-01 09:15:04

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jutro wieczorem pędzę do przyjaciół na jakiś specjalny barszczyk
> świąteczny :)

Ja miałam barszczyk wczoraj u teściów, na ... 'śniadanko'..., więc możesz sobie
wyobrazić co było dalej...., mój żołądek do tej pory pomstuje;o)), choć warto
było:o))

pozdrawiam,
Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-04-02 06:33:49

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> dziękuję, ach dziękuję, ale ten sernik to nie moja zasługa :) Ja go tylko
> sklonowałam, sfotografowałam i rozpowszechniam, bo warty tego :)
> Asia jest autorką, Asiuuuuu, może się ujawnisz?

Ja jestem, czytam i czasem cos niecos wtrace. U mnie tez byl ten sernik na
Swieta.

Asia

1. Data: 2002-04-02 14:48:34

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie tez byl ten sernik na
> Swieta.
>
> Asia

A moja Rodzinka chce, by bywał duuużo częściej niż na święta;o))
Dziękuję za pyszny sernik Asiu! I ten spodzik, mniam, mniam...

pozdrawiam,
Kamila K./stonsik

Swiateczny
Zapozyczenia z angielskiego w kuchni polskiej
Ciasto drozdzowe
czekolada!
Spotkanie w Warszawie