Wlacznik oswietlenia witryny w kuchni

1. Data: 2003-05-26 11:49:15

Temat: Wlacznik oswietlenia witryny w kuchni
Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki sposob wlaczania polecacie? Sznureczek, dotykowy w uchwycie, a moze
jakis inny? Bo chyba lepiej osobno wlaczac, a nie z halogenami
podszafkowymi. Witryna to szafka wiszaca. Pomozcie pilnie, prosze.
Marudzik

1. Data: 2003-05-28 12:36:18

Temat: Re: Wlacznik oswietlenia witryny w kuchni
Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiem sobie sama, moze komus sie przyda. Wlaczniki dotykowe (taki
zrobilam do halogenow podszafkowych) szybko psuja sie i zalaczaja same, np.
gdy wlacza sie lodowka. Sznureczkowe sa badziewiaste (to wiedzialam). Ale sa
zwyczajne wlaczniki do zamocowania pod szafka i to jest najlepsze i proste.
Dowiedzialam sie tego od montazystow kuchni, szkoda ze nikt na grupie mi nie
podpowiedzial, bo pewnie podjelabym inne decyzje przy zakupie.
Marudzik

Użytkownik "Marudzik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakis inny? Bo chyba lepiej osobno wlaczac, a nie z halogenami
> podszafkowymi. Witryna to szafka wiszaca. Pomozcie pilnie, prosze.

Malowanie fugi - CZYM?
Lodówka Mastercook
malowanie elewacji
armatura w wykonczeniu "satyna"
Buty sportowe dobrej jakości - jaka firma?