Włosą przetłuszczającym pomocy!!!

1. Data: 2003-03-01 21:31:33

Temat: Włosą przetłuszczającym pomocy!!!
Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam włosy które myję co drugi dzień rano. Jest to strasznie męczące, bo
nawet już na drugi dzień są tłuste. Codziennie ich myć nie będę bo nie mam
na to sił ani czasu. Czy znacie jakieś naprawde dobre środki na tłuste
włosy?????????

1. Data: 2003-03-02 00:19:57

Temat: Re: Włosą przetłuszczającym pomocy!!!
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> włosy?????????
>
> Mi na przetłuszczanie naprawde pomogl Seboradin, szampone, ale przede
wszystkim lotion do wcierania. No w kazdym razie to chyba nie zaszkodzi, a
wydatek nie jakis koszmarny.
Maga

1. Data: 2003-03-02 10:45:08

Temat: Re: WłosOM przetłuszczającym pomocy!!!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

ratunku! nie wiem, skad sie bierze nagromadzenie tego typu bledow w sieci
ostatnio. kiedys tego nie bylo.

w celowniku liczby mnogiej (komu, czemu) pisze sie:

wlosom
rekom
nogom
posladkom
udom
oczom
stopom

i tak dalej.

kasica ortograficzna (tez z przetluszczajacymi sie wlosami, do ktorych
uzywa szamponu Argiletz z glinka zielona, nie glinkom zielonom :))
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-02 16:11:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kasica ortograficzna (tez z przetluszczajacymi sie wlosami, do ktorych
> uzywa szamponu Argiletz z glinka zielona, nie glinkom zielonom :))

A ten szampono z glinkĄ zielonĄ rzeczywiście powoduje, ze włosy mniej się
przetłuszczają?
Ola (która chciałaby nie myć codziennie głowy)

1. Data: 2003-03-02 17:35:12

Od: "Ula Kadzik" <u...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkim lotion do wcierania. No w kazdym razie to chyba nie zaszkodzi, a
> wydatek nie jakis koszmarny.
> Maga

Można wiedzieć jaki lotion ? ( godny polecenia ). Ja tez mam problem z
przetłuszczającymi włosami.
Serdecznie dziękuje...

Pozdrawiam Ula

1. Data: 2003-03-02 18:45:58

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net>
napisał w wiadomości

> kasica ortograficzna (tez z przetluszczajacymi
sie wlosami, do ktorych
> uzywa szamponu Argiletz z glinka zielona, nie
glinkom zielonom :))
> --

Kasiu gdzie w Wa-wie kupujesz ten Argiletz z
glinka zielona??
Anna
a...@f...onet.pl

1. Data: 2003-03-03 00:21:49

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kadzik" <u...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> Można wiedzieć jaki lotion ? ( godny polecenia ). Ja tez mam problem z
> przetłuszczającymi włosami.
> Serdecznie dziękuje...
>
> Pozdrawiam Ula

Wlasnie Lotion Seboradin z tej samejs erii co szampon dla wlosow
przetluszczajacych sie. Pozdrowka.
Maga

1. Data: 2003-03-03 08:15:31

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet już na drugi dzień są tłuste. Codziennie ich myć nie będę bo nie mam
> na to sił ani czasu. Czy znacie jakieś naprawde dobre środki na tłuste

A mi pomogła seria z rzepą Joanny. Mam szampon, do tego tonik do wcierania w
skórę głowy i piankę wzmacniającą (to jakby odżywka, ale też do stylizacji -
sama nie wiem właśniwie, grunt że skuteczna :)).
I to wszystko razem daje naprawdę spektakularne efekty! :)

Magda

1. Data: 2003-03-03 09:50:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
stylizacji -
> sama nie wiem właśniwie, grunt że skuteczna :)).
> I to wszystko razem daje naprawdę spektakularne efekty! :)

JUZ dalo efekty?
To moze ja tez sie skusze...:) A nie smierdzi to aby rzepa?

Kaska

1. Data: 2003-03-03 10:28:35

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JUZ dalo efekty?
A no pewnie! To już z tydzień jak używam! ;) Na pewno o wiele mniej mi się
przetłuszczają - a były dotąd takie że 1 dnia nie dożywały... :( A teraz
spokojnie przez cały dzień są świeżutkie, nawet wieczorem mi się wydaje że
jeszcze nie zasługują na mycie (ale nie mają innego wyjścia ;)) Tak 1,5
dnia teraz wyglądają ładnie. I lepiej się rozczesują niż po drogim szamponie
Keune (niby miał być na zwiększenie objętości włosów, ale włosy po nim
smętnie zwisają przy głowie, wręcz mniej ich niż normalnie!...) Za to
używam na końcówki cały czas keratyny w płynie - po niej ładnie się błyszczą
:)

> To moze ja tez sie skusze...:) A nie smierdzi to aby rzepa?
Pachnie, jak Kruszynka pisała, winogronami :) Gdzieś tam, w głębi, tę rzepę
naturalnie wyczujesz ale absolutnie to nie jest nachalny zapach i po umyciu
i położeniu tej pianki wzmacniającej pachną bardzo ładnie.

Magda

roz - inglot
Re: Olejek po kąpieli
Re: Olejek po kąpieli