Włoska strona - szydełko / chcecie??

1. Data: 2004-12-31 11:38:26

Temat: Włoska strona - szydełko / chcecie??
Od: "Arleta" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może chcecie stronke gazety włoskiej "Uncinetto Facile"super wzory wsztstko da
się ściągnąć www.mava.it . POzdrawiam i życzę udanej zabawy !!!!

1. Data: 2004-12-31 12:13:53

Temat: Re: Włoska strona - szydełko / chcecie??
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stronka ciekawa i masa wzorków, ale jak odczytać te dziwne schematy??
Pierwszy raz widzę na oczy coś takiego i nie bardzo wiem z której to strony
ugryźć :-/ Masz jakiś pomysł??
Poza tym nie wszystkie schematy dotyczą szydełka.Dużo jest chyba schematów
do wyszycia.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-12-31 12:28:41

Od: Iga Doręgowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To sa wzory siatkowe, wiec V oznacza slupek oczko slupek ( czyli pusta
kratke) a P oznacza 3 slupki ( czyli pelna kratke)
z tego co sie zorientowalam schematy podawane sa od dolu: tzn pierwszy
rzad to pierwszy od dolu
powodzenia Ig
Dnia Fri, 31 Dec 2004 13:13:53 +0100, Aga z Tychów <a...@o...pl>
napisał:

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

1. Data: 2004-12-31 13:19:28

Od: "Arleta" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Arleta" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> wsztstko da

> Koleżanka Iga ma racje. 1V= 1 pusty kwadrat
1P= 1 pełny kwadrat
Po dokładnym przestudiowaniu nie wydaje się już takie trudne.Wszystkiw wzory
są na szydełko można wywnioskować z opisów wzorów.Ja robię właśnioe firankę
na , której jest kobieta w kapeluszu. Potem na pewno zrobię coś dla moich
pociech.POzdrowienia.Jak macie jakieś pytania to walcie!!!

1. Data: 2004-12-31 22:00:16

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja o tej porze juz nie kojarze-a gdzie sa jakies fotki do tych
schematow???

1. Data: 2004-12-31 23:35:56

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-03 09:02:49

Od: "Arleta" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja o tej porze juz nie kojarze-a gdzie sa jakies fotki do tych
> schematow???

Na tej stronie po prawej są napisy ; Schemi numerati ( schemat numeryczny)
pod spodem : Disegni ( to są rysunki nie
zdjęcia ) tam można wybrać wzór a potem poszukać opis w schematach

Szczesliwego Nowgo Roku
coronation cord
meilaodiy jak tam wejsc ??
szycie