[koraliki] czy mozna to kupic w Polsce?

1. Data: 2004-12-31 13:47:06

Temat: [koraliki] czy mozna to kupic w Polsce?
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc zakrecone dziewczyny,
http://glinki.com/?l=3sg26z to link do sklepu z kamykami swarowskiego, czy
podobne w kształcie mozna kupic u nas, jak tak to gdzie?. Czy jablonex ma
cos takiego w ofercie? Jak byłam na jaracza w Łodzi w sklepie to nie mieli
tak szlifowanych "kamyczków". Na koraliki.pl chyba tez nie widziałam :(
Cena u Swarowskiego to 10 eurocentów za 1 kamyczek.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-12-31 15:09:44

Temat: Re: [koraliki] czy mozna to kupic w Polsce?
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerbil" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak szlifowanych "kamyczków". Na koraliki.pl chyba tez nie widziałam :(
> Cena u Swarowskiego to 10 eurocentów za 1 kamyczek.

http://www.koraliki.pl/sklep/
to chyba jedyny sklep z koralikami

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-12-31 15:14:30

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Głuszek" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> http://www.koraliki.pl/sklep/
> to chyba jedyny sklep z koralikami
>

> --
>
> Pozdrawiam Ula Wrocław

No właśnie a szkoda, bo w tej chwili jest marny wybór (2 kolory +
przezroczysty) i na dodatek brak magazynowy :(
Dziękuję za dobre chęci. :)))
Pozdrawiam przedsylwestrowo :D
Joanna

1. Data: 2004-12-31 16:06:33

Od: f...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak szlifowanych "kamyczków". Na koraliki.pl chyba tez nie widziałam :(
> Cena u Swarowskiego to 10 eurocentów za 1 kamyczek.
W tej cenie a nawet taniej można na gieldzie mineralow kupić przewiercany
bursztyn,kryształ gorski,onyxy i inne kamienie naturalne,nie tylko kuleczki
ale i kaboszony ,ktore pasują szczegolnie do frywolitek jak malo które.
Pozdrawiam z najlepszymi zyczeniami na rok 2005 frywolitkujacy roman.Hej!

1. Data: 2004-12-31 16:14:08

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale i kaboszony ,ktore pasują szczegolnie do frywolitek jak malo które.
> Pozdrawiam z najlepszymi zyczeniami na rok 2005 frywolitkujacy roman.Hej!

W Łodzi co jakiś czas mamy festiwale minerałów w hali expo wiec chyba sie
wybiorę. Jestem również zakręcona na punkcie koralików :)
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-12-31 17:06:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak szlifowanych "kamyczków". Na koraliki.pl chyba tez nie widziałam :(
> Cena u Swarowskiego to 10 eurocentów za 1 kamyczek.

Strona chyba jeszcze niedokonczona:
http://www.twojehobby.pl/index.php?id=5
Dowiedzialam sie (mail), ze katalog mozna sciagnac (pdf) z tej strony:
http://www.rayher.de/d-kunden/kataloge/split-katalog
e.htm

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-31 18:10:26

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Iwona
> /Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron

jesteś boska, chyba moja premia nie zagosci w domu :) ściągam katalog, i
wypełniam formularz.
Yuuuupiiii :D Ale sie ciesze
Joanna

1. Data: 2004-12-31 18:22:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś boska, chyba moja premia nie zagosci w domu :) ściągam katalog, i
> wypełniam formularz.
> Yuuuupiiii :D Ale sie ciesze

Nie spiesz sie!!!
Nie zrozumialysmy sie:( To nie jest sklep internetowy - przynajmniej
chwilowo...

1. Data: 2005-01-01 00:12:44

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerbil wrote:

> [...]
> tak szlifowanych "kamyczków". Na koraliki.pl chyba tez nie widziałam :(
> Cena u Swarowskiego to 10 eurocentów za 1 kamyczek.

Jeśli będziesz w Warszawie, to w empiku w Arkadii. Cena też nie jest
niska, ale nie aż taka ;)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-04 06:53:16

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Gerbil splodzil(a) nastepujacy tekst:
> http://glinki.com/?l=3sg26z to link do sklepu z kamykami swarowskiego, czy
> podobne w kształcie mozna kupic u nas, jak tak to gdzie?. Czy jablonex ma

Warszawa, Arkadia, Empik. Leza koraliki Jablonexu i krysztalki.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
"Czy nie uwazasz, ze nadmierne zamykanie sie w swiecie internetu powoduje
degeneracje obyczajow i schamienie?" - Goldie

Włoska strona - szydełko / chcecie??
Szczesliwego Nowgo Roku
coronation cord
meilaodiy jak tam wejsc ??