Wlosy a fazy ksiezyca?

11. Data: 2001-03-14 12:45:22

Temat: Re: Wlosy a fazy ksiezyca?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - w miar? mo?liwo?ci nale?y unikaae mycia i strzy?enia w?osów w dni Raka lub
> Ryb
> - najlepsze dni do strzy?enia, to dni, kiedy ksi??yc jest w znaku Lwa lub
> Panny
> - w?osy ostrzy?one podczas ubywania ksi??yca odrastaj? g??ciej
> - w?osy ostrzy?one podczas przybywania Ksi??yca odrastaj? szybciej i s?
> zdrowsze
> To informacje z pewnej bardzo ciekawej ksi??ki o wp?ywie ksi??yca na ró?ne
> rzeczy. Nie pami?tam tytu?u. Ja stosuj? si? do tych wskazówek i jestem
> bardzo zadowolona.

A czy doczytalas ze te zasady dotycza rowniez spozywania posilkow,
napojow i seksu ?

12. Data: 2001-03-14 14:48:48

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Sam nie slyszales, ale wydaje Ci sie, ze to glupoty... Bardzo brzydko...
>Pozdrawiam, mb

Tak mi sie wydaje... przeciez ty powiedzialas, wiec slyszalem... ponizek
kolezanka napisala.. i rowniez podtrzymuje mnie to w przekonaniu, ze sa to
glupoty.. pozdrawiam Argon

13. Data: 2001-03-14 18:22:50

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Argon" <a...@a...net> napisał (a) ...

> A mi sie jakos wydaje kolezanko (przepraszam jesli nie moge tak do
Ciebie
> mowic), ze to ty gadasz glupoty.. bo jakos nie slyszalem by ksiezyc
mial
> wplyw na zbiory..

A o biodynamice kolega słyszał? Te wszystkie "zabobony" co kiedy siać,
mają jakiś sens, skoro są stosowane od wieków, pomimo rozwoju innych
technologii. Kalendarz biodynamiczny dostaniesz w każdym lepiej
zaopatrzonym sklepie ogrodniczym. Ale czy na włosy księżyc ma wpływ, to
nie mam pojęcia. Biodynamikę też uważam za ciekawostkę.

Justyna

14. Data: 2001-03-15 07:20:10

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To informacje z pewnej bardzo ciekawej książki o wpływie księżyca na różne
> rzeczy. Nie pamiętam tytułu. Ja stosuję się do tych wskazówek i jestem
> bardzo zadowolona.

I nie wolno obcinać włosów również wtedy, gdy:
-temp.zewnętrzna jest pomiędzy 4,5 a 5,7 stopnia C, i ciśnienie wynosi 989.
-zaczął padać śnieg z południa po godz. 14.08
-temp.zewnętrzna jest pomiędzy 23,4 a 25,1, jest pomiędzy godz.16.12 a 16.18 i
zachmurzenie jest duże...
... a świstak siedzi i zawija je w te sreberka!!

*p*

Pramolan
PO CZYM POZNAC DOBRA PRZEMIANE MATERII
Bioetyka