Włosy i twarz

1. Data: 2003-11-11 13:56:21

Temat: Włosy i twarz
Od: "loomer" <n...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie (Panowie)!
Szukam jakiegoś dobrego szamponu. Jestem blondynem i mam normalne\lekko
przetłuszczające się włosy. Szukam jakiejś serii kosmetyków do włosów (szampon,
odżywka, żel or pianka), która byłaby najoptymalniejsza. Obecnie używam
szamponu Garnier Fructis, ale chciałbym wypróbować czegoś innego. Najlepiej
gdyby szampon rozjaśniał blond włosy. Ogólnie nie mam problemu z łupieżem.

Druga sprawa to mycie twarzy.
Mam raczej tłustą skórę z tendencję do trądziku. Obecnie stosuję żel Garnier
Czysta Skóra. Ogólnie jest okay, ale zastanawiam się czy nie ma czegoś
lepszego, a nie mam ochoty bawić się w królika doświadczalnego.

Proszę o pomoc:)
Miło by było gdybyście podały ceny produktów, które proponujecie.

Dziękuję bardzo.

1. Data: 2003-11-11 14:20:58

Temat: Re: Włosy i twarz
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

loomer <n...@W...onet.pl> napisał(a):

> Proszę o pomoc:)

Witaj:)
To jeszcze podaj orientacyjny wiek (jesli oczywiscie
chcesz)... to powinno pomoc naszym grupowym
specjalistkom od tlustej cery zaproponowac Ci
odpowiednie specyfiki.
Nina

1. Data: 2003-11-11 14:25:30

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat.

1. Data: 2003-11-11 14:25:36

Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat.

1. Data: 2003-11-11 14:27:06

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

loomer <n...@W...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> Czysta Skóra. Ogólnie jest okay, ale zastanawiam się czy nie ma czegoś
> lepszego, a nie mam ochoty bawić się w królika doświadczalnego.

porzucilam jakis czas temu wszelkie zele na rzecz pianki clean&clear. cena
jakies male kilkanascie zl, jakosc i wydajnosc bdb. jesli masz ochote wydac
wiecej (nie wiem ile, bo uzywalam tylko probek), to bardzo dobry jest zel
effaclar firmy la roche posay, do nabycia w aptekach.

a a propos krolika, to kazdemu co innego odpowiada i bez eksperymentow sie
nie obejdzie.

-- kk

1. Data: 2003-11-11 15:09:35

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Najlepiej
> gdyby szampon rozjaśniał blond włosy. Ogólnie nie mam problemu z łupieżem.

to ja porponuje pojsc do doberj drogerii (doberj to znaczy takiej z dosc
duzym wyborem - Natura, Rossmann czy podobne w supermarketach) i wybrac
sobie jakas firme na chybil trafil tak ze bedziesz miec i szampon i odzywke
i zel albo pianke ;)
trudno cokolwiek doradzac jak nie masz zadnych konkretnych problemow tylko
chec zmiany firmy.....:)
ale moge powiedziec ze Gliss Kur mojemu mezowy z przetluszczjacymi wlosami
sie sprawdzilo (choc pianki ani zelu nie uzywa) tak jak bardzo lubi Timotei
i Loreal

> [...]
> Czysta Skóra. Ogólnie jest okay, ale zastanawiam się czy nie ma czegoś
> lepszego, a nie mam ochoty bawić się w królika doświadczalnego.

no chyba bedziesz musial sie pobawic :) ale do mycia twarzy dobre bylo dla
tlustej cery (tez moj maz probowal) Clean&Clear (chyba taka nzawa) oraz
kupujemy teraz firmy Dax Cosmetics (taki w niebieskiej tubie - oko 11zł) z
drobinkami do peelingu zel do mycia twarzy i ja z moja sucha nie narzekam
ani on ze swoja przetluszczajaca sie.
Ale jak masz powazne problemy tradzikowe to moge polecic Normaderm (Vichy -
wiec dosc drogo - tylko w aptece)
albo dermatologa :))

pozdr

1. Data: 2003-11-12 21:45:00

Od: "Miśka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa <k...@g...pl> napisał(a):

> wiecej (nie wiem ile, bo uzywalam tylko probek), to bardzo dobry jest zel
> effaclar firmy la roche posay, do nabycia w aptekach.

O tak, tak, Effaclar super jest. Bardzo dobrze czyści. Tylko można mieć po
umyciu delikatne uczucie ściągania. Ale zawsze można jakiś krem nałozyć.
Niewiadmo tylko czy mężczyzna bedzie chcial się tak pacykować:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-13 10:07:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem blondynem i mam normalne\lekko
> przetłuszczające się włosy. Najlepiej
> gdyby szampon rozjaśniał blond włosy.
moze szampon Straub wersja dla włosów blond?- niedawno było o nim na forum

do trądziku. Obecnie stosuję żel Garnier
> Czysta Skóra. Ogólnie jest okay, ale zastanawiam się czy nie ma czegoś
> lepszego, a nie mam ochoty bawić się w królika doświadczalnego.
pianka Citrobiotic

krem Pond's gdzie kupić?
Tłusta plama.
lakier lycra flex
zaskorniki?[bylo:Re: nutrogena -visibly refined - moja ocena]
DO WSZYSTKICH, KTORYM WYPADAJA WLOSKI !