Wlosy jak diamenty???

1. Data: 2003-02-27 22:38:20

Temat: Wlosy jak diamenty???
Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak brzmi reklama farby do wlosow Polly Brillance.Podoba mi sie jej
platynowy blond.
Czy jednak jest warta tych 22 zetow? Czy reklama jej ma cos wspolnego z
prawda?
Tak bardzo chcialabym rozjasnic sobie wlosy (sredni blond) a nie wiem czego
sie czepic..... Tyle jest tych farb ze ciezko sie zdecydowac...... Poradzcie
mi cos ...
Please!!!!!!

Amelka

1. Data: 2003-02-28 18:32:23

Temat: Re: Wlosy jak diamenty???
Od: "Kostek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja uzywam NATEA i jestem bardzo zadowolona z efektow farbowania i jest tania
(w rossmanie w Gdansku jest promocja -12 zl!), a normalnie kosztuje ok 15
zl. Ja farbuje wlosy na burgund ale moja kolezanka farbuje nateą na
platynowy kolor i rowniez jest bardzo zadowolona .Mowi ze wlosy nie maja
zoltego odcienia (nawet na odrostach) i nie sa zniszczone tak jak po innych
rozjasniajacych farbach, a kolor wychodzi dokladnie taki jak na obrazku.U
mnie rowniez tak jest.
Mysle , ze w farbe do wlosow oplaca sie zainwestowac poniewaz te drozsze sa
naprawde lepsze, ale natea(jak dla mnie) jest swietna i wole ja od farb
ktore wczesniej kupowalam a kosztowaly 2x wiecej.
Pozdrawiam Beata

prostownica do włosów
wizaz.pl i revlon colourstay
włosy
Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody
Dziękuję