Włosy- wzmocnienie

1. Data: 2003-11-04 11:55:07

Temat: Włosy- wzmocnienie
Od: "Grupy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Co polecacie dla faceta który chciałby wzmocnić swoje włosy. No i oczywiście
żeby tak często nie wypadały.

1. Data: 2003-11-04 12:06:47

Temat: Re: Włosy- wzmocnienie
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupy wrote:

> Witam!
>
> Co polecacie dla faceta który chciałby wzmocnić swoje włosy. No i oczywiście
> żeby tak często nie wypadały.

Fantastycznie sprawdza sie przejrzenie ostatnich watkow, bo wlasnie
sporo o wlosach jest :-)
Nie sadze, zeby poza oddzielnymi ampulkami Dercos z Vichy cokolwiek
roznilo wzmacnianie meskich i damskich wlosow.

Pozdrawiam,

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-04 16:03:41

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś z minoxidilem,np. loxon, piloxidil lub regaine, jeśli lubisz przepłacać.
+ zestaw witaminowy typu Vitapil, H-pantoten

1. Data: 2003-11-04 17:12:52

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co słyszałam to na męskie łysienie są jakieś specjalne leki. Przy
rozkładzie testosteronu powstaje substancja, która powoduje łysienie. Nie
każdy mężczyzna wytwarza wystarczającą ilość (chyba) enzymu, który rozkłada
ją na neutralną. I jest jakiś lek, który albo jest tym enzymem albo wspomaga
tworzenie się go. Podobno dermatolog może taki lek przepisać. Dodatkowym
atutem tego leku jest to, że zapobiega przerostowi prostaty. Aha tylko jak
się nazywa lek i aktywna substancja - nie mam pojęcia. Ciekawa jestem czy
coś o tym wiecie?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-04 21:17:46

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nazywa lek i aktywna substancja - nie mam pojęcia. Ciekawa jestem czy

brawo !
chodzi o finasteryd.

są preparaty zawierajace różne dawki: na łysienie stosuje się lek o nazwie
Propecia (1mg bodajże), na prostatę: Proscar lub Penester (5mg) -(albo w
ramach oszczędności: na łysienie dzieli się np. tabletkę Proscaru na
ćwiartki)
ale to nie są cukierki. należy się liczyć z mozliwością działań
niepożądanych (np. kłopoty z potencją niestety)
z drugiej strony finasteryd to najsilniejsza substancja hamująca łysienie
(po dłuższym braniu włosy też odrastają) o udowodnionej skuteczności

1. Data: 2003-11-04 22:13:25

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grupy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ja słyszałam o płynie z kory wierzby ( samemu się zbiera) i robi się
ostatnie płukanie, facet był prawie łysy a teraz reklamuje pantine prov!
Tylko trzeba byc wytrwałym, tak jak z naftą ( nieoczyszczoną - tez dziął na
porost - mamy przykład Violetta Willas)

jaka farba?
jak szybko rosna wlosy?
Esentia + Petrole