Wnusia - zdjęcia :-)

111. Data: 2013-12-03 22:06:20

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.12.2013, o godzinie 21.47.12, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
FEniks napisał(a):

> Oj, i pomyśleć, że ja Ci kiedyś jakąś focię wysłałam... strach się bać,
> norrrrmalnie. ;)

No tak... osoba, która chce chronić bogu ducha winne, nieznane jej dziecię
przed głupotą ludzką na pewno norrrrrmalnie coś zrobi z jakąś focią... :P

*Habeck*
- Schutzbach

112. Data: 2013-12-03 22:12:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Dec 2013 22:06:20 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> No tak... osoba, która chce chronić bogu ducha winne, nieznane jej dziecię
> przed głupotą ludzką na pewno norrrrrmalnie coś zrobi z jakąś focią... :P

Najciemniej jest pod latarnią :->
--
XL

113. Data: 2013-12-03 22:32:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-03 22:06, Habeck Colibretto pisze:

> No tak... osoba, która chce chronić bogu ducha winne, nieznane jej dziecię
> przed głupotą ludzką na pewno norrrrrmalnie coś zrobi z jakąś focią... :P

Jedyne, co mnie ratuje to, że focia była lepsza jakościowo, a córka
miała gatki (tudzież resztę) na sobie. ;-P

Ewa

114. Data: 2013-12-03 22:34:53

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.12.2013, o godzinie 22.32.19, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
FEniks napisał(a):

> Jedyne, co mnie ratuje to, że focia była lepsza jakościowo, a córka
> miała gatki (tudzież resztę) na sobie. ;-P

Takie zdjęcia to passe są. Teraz tylko w trakcie przewijania, cięte w
Gimpie i zapisywane jako tify.
Tak czy inaczej nie mam pojęcia o jakie zdjęcia chodzi. Rzuć się linkiem!
:P

*Habeck*
- Schutzbach

115. Data: 2013-12-03 22:38:21

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.12.2013, o godzinie 22.05.44, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Trybun napisał(a):

> I postanowiłeś go wykorzystać na dokopanie komuś w necie?

A gdzie dokopywanie widzisz, bo to ja przez X wiele razy zostałem nieładnie
nazwany.
Nie Trybun, spędziłem czas na uświadamianiu. Ale nawet jeżeli wygląda to
jak dokopanie to i to nie wyszło tak jak i uświadomienie nie wyszło tej
konkretnej osoby. Taki urok grup.
Ale może ktoś inny się opanuje i przestanie chwalić się takimi zdjęciami.
Taki urok grup.

> I o co tak
> kruszysz tą swoja kopię, nie podobają Ci się czyjeś fotki to ich nie
> oglądaj, i się nie ośmieszaj tymi niezbyt mądrymi argumentami .

Widzę, że rycerz na białym koniu przybył. Oni zawsze przybywają.

*Habeck*
- Schutzbach

116. Data: 2013-12-03 22:43:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-03 22:34, Habeck Colibretto pisze:
> Tak czy inaczej nie mam pojęcia o jakie zdjęcia chodzi. Rzuć się
> linkiem! :P

Nie molestuj! ;-P

Ewa

117. Data: 2013-12-03 22:44:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-03 22:38, Habeck Colibretto pisze:
> Widzę, że rycerz na białym koniu przybył. Oni zawsze przybywają.

Na (p)oklep. ;)

Ewa

118. Data: 2013-12-03 22:55:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Dec 2013 22:34:53 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Takie zdjęcia to passe są. Teraz tylko w trakcie przewijania, cięte w
> Gimpie i zapisywane jako tify.
> Tak czy inaczej nie mam pojęcia o jakie zdjęcia chodzi. Rzuć się linkiem!
> :P

Tylko żeby dobra jakość była!
--
XL

119. Data: 2013-12-03 22:57:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Dec 2013 22:38:21 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Widzę, że rycerz na białym koniu przybył. Oni zawsze przybywają.

Twój osiołek tego nie lubi, prawda?
:->
--
XL

120. Data: 2013-12-03 23:54:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Dec 2013 22:32:19 +0100, FEniks napisał(a):

> Jedyne, co mnie ratuje to, że focia była lepsza jakościowo, a córka
> miała gatki (tudzież resztę) na sobie. ;-P

Jak już muzułmanie całkiem opanują Hunię, to Cię córka oskarży, że twarz
było widać - jaki wstyd! :-]
--
XL

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.