Wnusia - zdjęcia :-)

21. Data: 2013-11-29 14:52:47

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nigdy nie byłem zbyt wylewny , Pani med. :)))
>
> Po co kusić los ? Każde słowo więcej to
> kolejna okazja do blędu :))))

To już teraz rozumiem te długie okresy milczenia z Pana strony. Taka
bezbłędna strategia. ;)

Ewa

22. Data: 2013-11-29 16:05:41

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już teraz rozumiem te długie okresy milczenia z Pana strony. Taka
> bezbłędna strategia. ;)

to nie tak
http://www.youtube.com/watch?v=JLfnWq4R_p8&feature=p
layer_detailpage
może mój błąd
:))))))))

23. Data: 2013-11-29 16:41:37

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 00.07.54, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
intuicjonista napisał(a):

> nie bądź taki fanatyk :))))
> każda rzecz ma dwie strony
> postaraj się może zoczysz tę lepszą :)))

Widzę fatalne zdjęcia, które nie nadają się do pokazywania obcym.
Nie wiem co zobaczyłeś w tym co napisałem na początku, ale tam nie było nic
ponad to, że po prostu NIE MA ŻADNEGO sensu wysyłania takich zdjęć do
dziesiątek, setek, czy tysięcy ludzi (wiem - przesadzam :) ), którzy mogą
to obejrzeć. Co zrobi autorka to jej problem.

> co prawda IXi moja (malkontencka -1/(6*10^9)) opinia
> nie interesuje ale to nie powoód by odbierac jej przyjemność

Jeżeli chodzi o przyjemność to powinna być obopólna chyba, że to coś w
rodzaju masturbacji.

> i okazję do pochwalenia się :)))

Czyli coś w rodzaju masturbacji...

> obudź się póki pora :))
> http://www.youtube.com/watch?v=IcrbM1l_BoI&feature=p
layer_detailpage

Dzięki. Nie przemówiło muzycznie... Ale dziewczyna ładna. :)

*Habeck*
- Schutzbach

24. Data: 2013-11-29 16:42:54

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 02.46.26, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Ikselka napisał(a):

> Swoją OSOBISTĄ opinię wyślij mi na priv, a nie na publiczną grupę.

To może tę prośbę ślij na priva, co?
Zrobiłbym to, gdybyś prywatnymi sprawami nie uzewnętrzniała się na grupach.
Jak dostanę coś na priva, to obiecuję odpisywać tylko na priva.

*Habeck*
- Schutzbach

25. Data: 2013-11-29 16:43:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 13.43.34, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Qrczak napisał(a):

> Śłytaśny.

Bez Was ta grupa dawno by śłytaśnie umarła.

*Habeck*
- Schutzbach

26. Data: 2013-11-29 16:50:16

Od: False <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 11:53, FEniks pisze:

> Liczba wyświetleń nie jest równoznaczna z liczbą oglądających osób.
>
> Ewa

pomylenie jest za to adekwatne

27. Data: 2013-11-29 16:57:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 13.04.53, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Qrczak napisał(a):

> Piękne. Pożyczam.

Koniecznie!
To parafraza Bonapartego, który twierdził, że tylko ten nie popełnia
błędów, kto nic nie robi. :P
To typowe podejście tych, którzy niczego nie chcą zmieniać.

*Habeck*
- Schutzbach

28. Data: 2013-11-29 17:01:41

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dziesiątek, setek, czy tysięcy ludzi (wiem - przesadzam :) ), którzy mogą
> to obejrzeć. Co zrobi autorka to jej problem.

chyba zbytnio uległeś modzie na
celbryckie/odpicowane/sztuczne
błyszczenie ?

sens jest w oczach/uszach/umyśle odbiorcy
nie potrafisz znaleźc - masz pecha
ale nie obwiniaj z tego powodu innych ?
:))

> Jeżeli chodzi o przyjemność to powinna być obopólna chyba, że to coś w
> rodzaju masturbacji.

raczej ekshibicjonizmu - jeśli już w tych
kategoriach na to patrzeć ?

> Czyli coś w rodzaju masturbacji...

masz jakieś problemy w tej dziedzinie
czy tylko lekką czkawkę ? :))))

layer_detailpage

> Dzięki. Nie przemówiło muzycznie... Ale dziewczyna ładna. :)

prosze - w końcu coś Ci podeszło :)))

29. Data: 2013-11-29 17:03:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-29 16:57, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Tak. Trzeba to zmienić.
Koniecznie!

30. Data: 2013-11-29 17:23:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 17.01.41, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
intuicjonista napisał(a):

> chyba zbytnio uległeś modzie na
> celbryckie/odpicowane/sztuczne
> błyszczenie ?

Nie.
Za to w tych zdjęciach widać modę na reality show.

> sens jest w oczach/uszach/umyśle odbiorcy
> nie potrafisz znaleźc - masz pecha
> ale nie obwiniaj z tego powodu innych ?
> :))

Których "innych"?

> raczej ekshibicjonizmu - jeśli już w tych
> kategoriach na to patrzeć ?

Mówisz o tej parafilii? Ok.
Dla mnie to typowy przykład umysłowej masturbacji - "Zobaczcie! Już 40 osób
obejrzało". Co z tego, skoro 37 mogło uznać, że takie zdjęcia to tylko do
albumu i dla znajomych a nie dla 6mld ludzi.

> masz jakieś problemy w tej dziedzinie

Jeżeli szukasz towarzysza niedoli, to zły adres.
A może pytasz jako ktoś, kto jest pod rękę z ekshibicjonizmem?

> czy tylko lekką czkawkę ? :))))

Zaiste dziwne pytanie.

layer_detailpage
> prosze - w końcu coś Ci podeszło :)))

Nie, nie podeszło. Muzycznie.

*Habeck*
- Schutzbach

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.