Wnusia - zdjęcia :-)

31. Data: 2013-11-29 17:43:06

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1gnddx94vtc2h$.dlg@habeck.pl...
> Dnia 29.11.2013, o godzinie 17.01.41, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,

> Nie.
> Za to w tych zdjęciach widać modę na reality show.

zwyczaj umieszczania zdjęć noworodków w gazetach
istniał od dawna
nowa technika (internet) => nowa forma

nic specjanego tu nie widzę

> Których "innych"?

tych, których obwiniasz o brak sensu
-autorów przekazu - IXi w tym wypadku
za trudne ?

> Dla mnie to typowy przykład umysłowej masturbacji - "Zobaczcie! Już 40 osób
> obejrzało". Co z tego, skoro 37 mogło uznać, że takie zdjęcia to tylko do
> albumu i dla znajomych a nie dla 6mld ludzi.

ale nawet jedna osoba zadowolona - np. autorka zdjęć
to juz IMO wystarczy/usprawiedliwai takie działanie

w końcu nie ma przymusu klikania na linki ?

> Zaiste dziwne pytanie.

dziwić się ludzka rzecz - ale w tym wypadku
... :)))

layer_detailpage

> Nie, nie podeszło. Muzycznie.

przeciez ja o dziewczynie
pomyliłeś się pisząc ?
a to przepraszam :)))

Ale nie martw się
"Tylko ten sie nie myli ..." Napoleon
:)))

32. Data: 2013-11-29 18:03:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 17.43.06, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
intuicjonista napisał(a):

> zwyczaj umieszczania zdjęć noworodków w gazetach
> istniał od dawna
> nowa technika (internet) => nowa forma

To - jak zauważyłeś "zwyczaj". Do tego tylko w pewnej jednej gazecie i do
tego tylko w pewien jeden dzień tygodnia jeżeli dobrze pamiętam.

> nic specjanego tu nie widzę

Ciekawe, że tam gdzie COŚ jest, to nic specjalnego nie widzisz, a tam gdzie
czegoś NIE MA, to widzisz aż nadto. Filozofom się o takich rzeczach nie
śniło.

> tych, których obwiniasz o brak sensu
> -autorów przekazu - IXi w tym wypadku
> za trudne ?

To jest "inna", a nie "inni". To po pierwsze. Po drugie nie obwiniam nikogo
o brak wymyślonej przez Ciebie mojej rzekomej nieumiejętności znalezienia
sensu w "oczach/uszach/umyśle odbiorcy".

> ale nawet jedna osoba zadowolona - np. autorka zdjęć
> to juz IMO wystarczy/usprawiedliwai takie działanie

Autorzy różnego rodzaju spamów też są zadowoleni, że wysyłają na miliony
skrzynek bezsensowne reklamy, ale to nie usprawiedliwia ich działania.

> w końcu nie ma przymusu klikania na linki ?

Żadnego.

> dziwić się ludzka rzecz - ale w tym wypadku
> ... :)))

W tym wypadu brak słów.

layer_detailpage
> przeciez ja o dziewczynie
> pomyliłeś się pisząc ?

Absolutnie nie. Bo _coś_ mi nie podeszło. Ktoś mi podszedł, a coś
absolutnie nie.

> a to przepraszam :)))

Nie ma za co.

> Ale nie martw się
> "Tylko ten sie nie myli ..." Napoleon
> :)))

Właśnie. Może jednak trzymaj się zasady, że lepiej mniej słów a więcej
sensu.

*Habeck*
- Schutzbach

33. Data: 2013-11-29 18:15:21

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 29.11.2013, o godzinie 17.43.06, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
> intuicjonista napisał(a):

> Właśnie. Może jednak trzymaj się zasady, że lepiej mniej słów a więcej
> sensu.

no to króciutko
przepraszam - to moja wina , że nie jesteś
w stanie znaleźć/dojrzeć sensu

34. Data: 2013-11-29 18:29:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-29 17:23, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

No. Nie są to pozy z kocyka.

35. Data: 2013-11-29 18:53:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 16:43, Habeck Colibretto pisze:

> Bez Was ta grupa dawno by śłytaśnie umarła.

No, wreszcie ktoś docenił. ;-P

Ewa

36. Data: 2013-11-29 21:38:50

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.11.2013, o godzinie 18.15.21, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
intuicjonista napisał(a):

> no to króciutko
> przepraszam - to moja wina , że nie jesteś
> w stanie znaleźć/dojrzeć sensu

Uświadamianie to nie taka prosta sprawa.

*Habeck*
- Schutzbach

37. Data: 2013-11-29 21:40:09

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To był krzyk rozpaczy...

*Habeck*
- Schutzbach

38. Data: 2013-11-29 21:52:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 16:05, intuicjonista pisze:

> to nie tak
> http://www.youtube.com/watch?v=JLfnWq4R_p8&feature=p
layer_detailpage
> może mój błąd
> :))))))))

OMG! Nie dziwię się, że odeszła. ;-P

Ewa

39. Data: 2013-11-29 21:57:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 21:40, Habeck Colibretto pisze:

> To był krzyk rozpaczy...

Nie przejmuj się - grupa umrze, Ty przeżyjesz.

DWA
--
Dobra Wróżka Andrzejkowa

40. Data: 2013-11-29 22:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Nov 2013 10:19:10 +0100, Trybun napisał(a):

> Śliczna!:-) A co to za napis na na czapce, na fotce pierwszej z lewej -
> jakaś dedykacja?

A wiesz, nie pomnę, a tutaj nie widać - chyba coś o "małej gwieździe" czy
coś :-D
--
XL

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.