Wnusia - zdjęcia :-)

81. Data: 2013-12-01 22:01:25

Temat: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18ex8m4ndtqby.hl0ymacnoc1b$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 1 Dec 2013 21:55:23 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Pytałam rodziców - dzieci i ryby głosu nie mają. Dopiero gry skończą 18
> lat
> :->

Nieźle.
Wyjątkowo pedagogiczne podejście, jak na (uff - byłą) nauczycielkę...

@

82. Data: 2013-12-01 22:24:29

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.12.2013, o godzinie 21.57.56, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Ikselka napisał(a):

> A co, pieluszki to wstyd jakiś u bobasa?

U bobasa nie. Ale u 15-latka tak. Szczególnie jak się okaże, że to zdjęcia
lata po różnych serwerach w wersjach "wow", "pieluszka, wow", "wow, babcia
grzebie w dupie, wow", itd.

> Pytałam rodziców

Rodzice to widzę z identycznym podejście co babcia. Nie wiem po co pytałaś.

> - dzieci i ryby głosu nie mają. Dopiero gry skończą 18 lat
>:->

Przyjmę to za świetny żart.

*Habeck*
- Schutzbach

83. Data: 2013-12-01 22:53:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 21:57:45 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Nie. Ja tu nic nie mam, że kierujesz to do wszystkich.

No nie - tylko masz, że kieruję do Ciebie :->

W ogóle nie odebrałam - ot, coś tam napisałeś :->

> Polityk swój przekaz kieruje do potencjalnego targetu. Kretyn,
> który uzewnętrznia się przed Kasią w taki sposób także. Ty kierowałaś -
> sama to napisałaś - do kilku konkretnych osób. Więc nie odwracaj kota
> ogonem.

To Ty odwracasz kota - masz durnego pretensje, że kierując przekaz do
_kilku_ osób uczyniłam to TUTAJ, wobec _wszystkich_. Bo że przeinaczasz i
kręcisz, to już pomijam.

Zrobiłam to wobec wszystkich - tak jak politycy! - kierując TYLKO do
okreslonego targetu. I mam dokładnie w... w nosie to, że Ty się wkurzasz,
wazne jest dla mnie to, że mój przekaz dotarł tam, dokad miał dotrzeć i
został odebrany przez tych, dla których był przeznaczony, bo o to chodziło.
Reszta (ci spoza targetu, w tym i Ty) nie musi klikać jeśli nie chce. Ty
jednak kliknąłeś, nie wytrzymałeś z ciekawości jak ten durny uczniak, a
teraz żołądkujesz się, że mój przekaz dotarł i do Ciebie. Ty poważny
jesteś??? Może jeszcze powiedz, że dorosły??? Śmiech na sali po prostu.
:->

> Próbuj dalej. Twój "przekaz" trafi i do mnie i do Kasi i do polityków i do
> osób, do których miał trafić, ale także do różnych zboczeńców. Jednak rób
> jak chcesz. To Twoja wnuczka, a nie moja.

To trzeba było SOBIE powiedzieć zanim kliknąłeś na link - uniknąłbyś
kompromitacji :->
--
XL

84. Data: 2013-12-01 22:54:06

Temat: Re: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 22:01:25 +0100, @ napisał(a):

> Nieźle.
> Wyjątkowo pedagogiczne podejście, jak na (uff - byłą) nauczycielkę...
>
> @

Też tak uważam.
--
XL

85. Data: 2013-12-01 22:56:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 22:24:29 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> U bobasa nie. Ale u 15-latka tak. Szczególnie jak się okaże, że to zdjęcia
> lata po różnych serwerach w wersjach "wow", "pieluszka, wow", "wow, babcia
> grzebie w dupie, wow", itd.

A gdzie tam ktoś komuś grzebie w... ? Na dobrą sprawę takie zdegenerowane
osoby o jakich piszesz czepią się zwykłego zdjęcia z plaży też, na równie
idiotycznej zasadzie.

> Rodzice to widzę z identycznym podejście co babcia. Nie wiem po co pytałaś.

Bo to rodzice.

> Przyjmę to za świetny żart.

Raczej nie powinieneś.
--
XL

86. Data: 2013-12-01 22:57:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 22:54:06 +0100, Ikselka napisał(a):

> Też tak uważam.

...łącznie z "uff".
--
XL

87. Data: 2013-12-01 23:04:05

Temat: Odp: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...łącznie z "uff".

Wiem, wiem :)
Przypuszczam, ze jezeli chodzi o "uff" to jest wiecej osob zadowolonych.

@

88. Data: 2013-12-01 23:51:22

Temat: Re: Odp: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 23:04:05 +0100, @ napisał(a):

> Wiem, wiem :)
> Przypuszczam, ze jezeli chodzi o "uff" to jest wiecej osob zadowolonych.

Liczy się dla mnie tylko i wyłącznie MOJE, męża i moich dzieci zadowolenie.
--
XL

89. Data: 2013-12-02 09:44:07

Temat: Odp: Odp: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Liczy się dla mnie tylko i wyłącznie MOJE, męża i moich dzieci
> zadowolenie.

Tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze dobrze sie stalo, ze juz nie
jestes nauczycielka.
Z drugiej strony, jezeli osoby o tak nikłych wartościach pracuja z
dzieciakami, to czego po nich oczekiwać...

@

90. Data: 2013-12-02 16:19:22

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Dec 2013 09:44:07 +0100, @ napisał(a):

> Tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze dobrze sie stalo, ze juz nie
> jestes nauczycielka.

Utwierdzaj się, tylko zaparcia się nie nabaw :-)

> Z drugiej strony, jezeli osoby o tak nikłych wartościach pracuja z
> dzieciakami, to czego po nich oczekiwać...

Taaaaak, Wyrocznio ty moja 333-)

--
XL

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.