Woda w nowej pralce

1. Data: 2005-06-07 14:09:57

Temat: Woda w nowej pralce
Od: "tomek(int)" <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kupiłem w sklepie internetowym pralkę Indesit z górnym wsadem. Pralkę
przywiózł do Krakowa kurier i pomógł mi ją wnieść do domu. W samochodzie
stała prosto, a my nieśliśmy ją na płasko (tył pralki był na wierzchu).
Po rozpakowaniu pralki i otwarciu górnej pokrywy, przyuważyłem wodę
kapiącą z dozownika, a także zalegającą na bębnie. Całość miała zapach
"nowości", więc chyba świeża była ta woda :)

Pytanie jest takie: czy w nowej pralce, oryginalnie zapakowanej zdawac
by się mogło, jest jakaś woda? Może to pozostałość po procesie
kontrolnym? Podłączać ją spokojnie, czy przedzwonić do sklepu, w którym
ją kupiłem?

tomek(int) /Kraków, Poland || RLU: 194893
Email: int[at]inet24[dot]pl || JID: int[at]jabberpl[dot]org

/* zvoní mi v uších! milý príteli, podívej se, cos udělal */

2. Data: 2005-06-07 14:24:07

Temat: Re: Woda w nowej pralce
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek(int)" <i...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...] Pytanie jest takie: czy w nowej pralce, oryginalnie
> zapakowanej zdawac by się mogło, jest jakaś woda? Może to pozostałość po
> procesie kontrolnym? [...]

Wy, faceci, to naprawdę nie lubicie czytać instrukcji, co? :D

Pozdrawiam
H. (tak, może być woda; tak, pozostałość :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2005-06-07 14:33:38

Od: "tomek(int)" <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6/7/2005 4:24 PM, Hanka Skwarczyńska wrote:

> Wy, faceci, to naprawdę nie lubicie czytać instrukcji, co? :D

A właśnie, że wcale nie ;) Przeczytałem instrukcję od deski do deski i
żadnej o tym wzmianki nie znalazłem, choć szukałem uważnie :) To samo o
tłustym bębnie, ale domyślam się, że to konserwacja, którą przy
pierwszym praniu bez bielizny detergent usunie (o tym pierwszym praniu
rozbójniki akurat napisały :D )

> H. (tak, może być woda; tak, pozostałość :)

No, teraz ze spokojnym sumieniem podłączę pralkę, wielkie dzięki!

4. Data: 2005-06-07 14:37:38

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

tomek(int) wrote:

> Pytanie jest takie: czy w nowej pralce, oryginalnie zapakowanej zdawac
> by się mogło, jest jakaś woda? Może to pozostałość po procesie
> kontrolnym? Podłączać ją spokojnie,

Dokładnie tak. Jeśli pralka była zapakowana fabrycznie i zablokowana
fabrycznymi blokadami (ważne!!) to przepierz ze dwa razy stare szmaty i
ciesz się nabytkiem :-)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

5. Data: 2005-06-08 07:27:25

Od: PePe <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Wy, faceci, to naprawdę nie lubicie czytać instrukcji, co? :D

no oczywiście :) zgodnie z zasadą
Jeśli wszystko inne zawiedzie, przczytaj instrukcję.

Pepe

6. Data: 2005-06-08 11:08:53

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 07 Jun 2005 16:09:57 +0200, na pl.rec.dom, tomek(int) napisał(a):

> [...]
> by się mogło, jest jakaś woda? Może to pozostałość po procesie
> kontrolnym? Podłączać ją spokojnie, czy przedzwonić do sklepu, w którym

Nigdy nie spotkalem sie aby z nowo zakupionej pralki wyciekala woda...
natomiast wiele razy slyszalem o przekretach typu pralka do serwisu, serwis
ja podreperuje i spowrotem na sklep... ja bym zadzwonil do sklepu

7. Data: 2005-06-08 16:31:43

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin <o...@c...epf.pl> napisał(a):

> Nigdy nie spotkalem sie aby z nowo zakupionej pralki wyciekala woda...
> natomiast wiele razy slyszalem o przekretach typu pralka do serwisu, serwis
> ja podreperuje i spowrotem na sklep... ja bym zadzwonil do sklepu

Ormianin, nie pier..l krów, a nie będziesz wrogiem byków.
Nigdy się nie spotkałeś?...A ile tych pralek już zakupiłeś?
Natomiast wiele razy słyszałeś.. Na kółku różańcowym?
Każda nowa pralka w fabryce przechodzi próbę wodną na szczelność i dlatego
zawsze są w niej jakieś resztki. Może tej wody nie mieć, ale musiałaby stać
w sklepie na wystawie co najmniej 2 lata.

8. Data: 2005-06-08 21:34:50

Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2005 16:31:43 +0000 (UTC), zayzayer napisał(a):

> Ormianin, nie pier..l krów, a nie będziesz wrogiem byków.
> Nigdy się nie spotkałeś?...A ile tych pralek już zakupiłeś?
> Natomiast wiele razy słyszałeś.. Na kółku różańcowym?

Kolego nie musisz mnie pouczac i sprzedawac wulgranych swoich racji... nie
jedna pralke dystrybuowalem majac za soba ten dzial sprzedazy, wiec to ty
mi nie sprzedawaj wiesci rodem ze zlotow oazowych

9. Data: 2005-06-09 11:45:44

Od: Andrzej Seneczko <a...@t...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Wy, faceci, to naprawdę nie lubicie czytać instrukcji, co? :D

eeee tam ja czytam nawet od czajnika elektrycznego !!, a moja zona
totalna olewka
polak czyta instrukcje wtedy jak cos spierd..... :-)))))))))

Pozdrawiam Andrzej

Naprawa żelazka albo kupno części ?
domowe farbowanie ubrań ?
gwarancja na produkty Grohe