Wodka

21. Data: 2006-05-10 11:21:11

Temat: Re: Wodka
Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pandżdżownica <m...@w...pl> napisał(a):

> 1. cytaty umieszcza się w stosownych znakach graficznych
> 2. Sam się Kawon zrównał z Panslawistą
> 3. trzeciego nie będzie, bo i tak dwa to zbytek łaski
>
> dzu
> to tak pieszczotliwie ze wzgledu na te lata cośmy razem przetrwali

Cienko przędziesz skoro własne odchody trawisz.
;-)

22. Data: 2006-05-10 11:34:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pandżdżownica" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> dzu
> to tak pieszczotliwie ze wzgledu na te lata cośmy razem przetrwali

Czy ten Nowak to ten jeleń, łoś czy inny rogacz - kochanek Consueli?

23. Data: 2006-05-10 12:08:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dzu
> to tak pieszczotliwie ze wzgledu na te lata cośmy razem przetrwali

He..he, wychodzi na to, że ubijałem kogel-mogel w moździeżu dżudżu należącym
wcześniej, a może i później do Łosia - Nowaka...

24. Data: 2006-05-10 13:29:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Proszę osoby, co by osoba się do mnie nie odzywała, bo ja z osobą nie mam
> przyjemności, tylko mnie zawsze mgli, jak muszę te odchody osoby jakoś
> przetrawić!

Słusznie, kto raz zdradził zdradzać będzie przy lada okazji np. pół litra na
łebka.
Tu nie było przypadku - pół roku obopólnego planowania seksownego,
wcześniejsze spotkania, i w końcu finalizacja...

25. Data: 2006-05-10 13:49:52

Od: "Pandżdżownica" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message Tu nie było
> przypadku - pół roku obopólnego planowania seksownego, wcześniejsze
> spotkania, i w końcu finalizacja...

Towarzyszu Kawon, no konsternacja
gratulować wam, czy współczuwać?

A może wy kroczemciecie do Europy?
Z Panslawistą rączka w rączkę

Pandżdżownica

26. Data: 2006-05-10 14:19:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Towarzyszu Kawon, no konsternacja
> gratulować wam, czy współczuwać?
>
> A może wy kroczemciecie do Europy?
> Z Panslawistą rączka w rączkę
>
> Pandżdżownica

Dojrzały mężczyzna nie bierze sobie starszej od siebie, nie potrzebuje
mamuśki...

27. Data: 2006-05-10 18:55:38

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Cześć!
>
> A skąd taką trawę się bierze?
> Podobno jest pod ochroną...
>
> Pozdrowienia. Krzysztof.

Na straganie w Białowieży, albo na allegro?

pzdr

kasia maruda

28. Data: 2006-05-24 12:16:54

Od: Mike <michalprzylecki@_usun_to_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nesti napisał(a):
> [...]
> banan w plasterkach
> 0,5 l wódki, zalać owoce na 2 godziny
> 1/2 butelki ciociosanu
> 1/2 but. wina bialego deserowego
> 100 g koniaku
> 50 g rumu
> 0,5 l soku grejfrutowego
> 0,5 l soku jabłkowego
> Do smaku można dodać cukru (wcześniej rozpuszczonego w soku)- my nie dajemy
>
> Jak ktoś lubi można na końcu dodać np. 1/2 but. szampana lub wody mineralnej
> gazowanej.
>
> UWAGA DLA PAŃ !! Owocki z tego są bardzo pyszne, ale efekt jest dosłownie

A na drugi dzien kac morderca, jak to czytam to przypomina mi sie
przepis na PWN-a czyli Piwo Wino Na raz

dobre jabłuszka...jakie to?
Jak schłodzić szybko wino?
DLA NIEDOPIESZCZONYCH I GASTRONOMOW