Wok-nie zlinczujcie mnie przypadkiem

1. Data: 2002-08-06 21:23:49

Temat: Wok-nie zlinczujcie mnie przypadkiem
Od: "dorka" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie!
Otrzymalam w prezencie wok z powloka "non-stick", pogooglalam, wzrok mi sie
zmeczyl okrutnie( a mlodziutka nie jestem) i nadal jestem zieloniutka. Po
pierwsze zastanawiam sie, czy go nie machnac od razu do zsypu, ale ladnie
wyglada. Taki nowy, blyszczy sie. A po drugie powiedzcie, czy stalowe
naczynie z ta pieknie brzmiaca powloka nalezy przepalic?
Piekne dzieki za cierpliwosc i sugestie.
Pozdrawiam wakacyjnie.
Dorota

1. Data: 2002-08-06 22:02:37

Temat: Re: Wok-nie zlinczujcie mnie przypadkiem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Aug 2002 23:23:49 +0200, "dorka" <d...@t...pl>
wrote:

> [...]
>naczynie z ta pieknie brzmiaca powloka nalezy przepalic?
>Piekne dzieki za cierpliwosc i sugestie.

mialam i ja takie cos i zamiast patrzec albo delikatnie
podgrzewac jedzenie to ja - pach! od razu na bardoz
goraco...kolacji nie bylo bo caly teflon odlazl i sie polaczyl
zgrabnie z zarciem...zasiej w nim nasturcje raczej, jeszcze w tym
roku zakwitna ;))

Krysia (ostatnio 3 emerytowane sagany zostaly zastepczymi
doniczkami)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-07 09:19:41

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

traktuj jak kazda patelnie z non stick, wiec nie przepalaj w zadnym wypadku
!!! Temperatura i wytrzymalosc zalezy od materialu, niektore nonstick sa
bardzo dobre. Wok klasyczny to nigdy nie ebdzie, ale w wielu wypadkach da
sie uzywac.

V.

1. Data: 2002-08-07 09:41:37

Od: "dorka" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora