Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?

1. Data: 2005-08-31 09:05:22

Temat: Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?
Od: "Mary" <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mój "mężczyzna" ma kamienie w woreczku żółciowym.
Oczywiście za bardzo nie dąży do tego aby się tego pozbyć.
Chciałabym w takim razie wyjaśnić parę wątpliwości.
Czy jeżeli będzie konieczna operacja to konieczna będzie narkoza ?
Bo Marcinek się chyba tego najbardziej obawia...
Proszę o jakieś informacje.

Pozdrawiam
Marysia

2. Data: 2005-09-01 15:50:34

Temat: Re: Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jeżeli będzie konieczna operacja to konieczna będzie narkoza ?
> Bo Marcinek się chyba tego najbardziej obawia...

Marysia weż tego swojego "mężczyzne" i idź z nim do lekarza.
Na pewno to nie jest dziecko, i powinien zrozumieć, że czym
szczybciej się tym zajmie tym dla niego lepiej.
A najlepiej niech mu to lekarz powie ........
Jak ma "jaja" to powinien Cie posłuchać ....
a jak nie to chyba nie "mężczyzna" :((((

pzdr
Dars

RPR - wynik słabopozytywny. Co to znaczy?
szczepienia przeciw grypie
Soczewki na allegro - warto?
interakcje - Apptrim i tabletki?
dekompensacja psychotyczna borderline