Worek na liscie

1. Data: 2003-05-07 11:47:41

Temat: Worek na liscie
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, bylem w tutejszym Obi, zeby sobie takie skladajace sie worki na
liscie kupic. Wiecie takie okragle ze spiralka, co to sie w harmonijke
zmniejszaja i samodzielnie stoja, tak ze mozna w nie liscie pakowac bez
przytrzymywania. Mialem juz je w koszu, kiedy sotkal mnie taki Niemiec, co
to chcial Wande i mowi: Co ty glupi jestes, zeby 8 Euro za to placic? W
Polsce takie chodza po 6 zl, zdaje sie w Ikea. Czy mozecie przy okazji
pobytu w sklepach ogrodniczych lub przypadkiem gdzies indziej, popatrzec po
wiele sa takie worki i powiedziec mi gdzie sa?

Irek kochany

2. Data: 2003-05-10 14:27:50

Temat: Re: Worek na liscie
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> liscie kupic. Wiecie takie okragle ze spiralka, co to sie w harmonijke
> zmniejszaja i samodzielnie stoja, tak ze mozna w nie liscie pakowac bez

Czy mozna jednak mówic o uroku zbierania pieknych jesiennych lisci - w worek
ze spiralka?
KM

3. Data: 2003-05-12 07:30:25

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O! Kto sie znowu pojawil...HOHOHOH...kope lat..... :)

Krzysztof Marusinski wrote:
> Czy mozna jednak mówic o uroku zbierania pieknych jesiennych lisci - w worek
> ze spiralka?
Wlasnie.... A gdzie ta frajda dla dzieciakow z grabienia lisci, ktore
wiatr na nowo orzwiewa....ech....pamietam to grabienie na
cmentarzu....fajnie bylo. A pozniej skoki na taka gore lisci. A jak tu
na gore lisci w harmoinijkowym worku skoczyc :(

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2003-05-13 21:29:32

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

Jestes juz tak dlugo na grupie, ze moze trzeba abys zmienila swój nick.
Proponuje: n. c. Gamon
KM

5. Data: 2003-05-15 10:31:30

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Krzysztof Marusinski wrote:
> Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
>
> Jestes juz tak dlugo na grupie, ze moze trzeba abys zmienila swój nick.
Eeeee...ten jest OK :))))))))))))) Zreszta moj prawdziwy nick (tak w
tajemnicy Ci mowie), to robal :)))))))))))

> Proponuje: n. c. Gamon

Tylko ze jak na Gamonia przystalo, nie wiem, co ma znaczyc to "n.c.".
Nie ciemny? ;)

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2003-05-16 12:32:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ze jak na Gamonia przystalo, nie wiem, co ma znaczyc to "n.c.".
> Nie ciemny? ;)

"nie całkiem" :-)
za rok można będzie "j. n. Gamoń"
KM

7. Data: 2003-05-16 14:02:11

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag

> Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

> "nie całkiem" :-)
> za rok można będzie "j. n. Gamoń"
> KM

Sluchajcie, Szkodniki Ogrodowe, mowcie na temat albo poszli won z mojego
watku!

Irek kochany

8. Data: 2003-05-16 14:28:10

Temat: Odp: Worek na liscie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ba2rn1$pcg$03$...@n...t-online.com...

> Sluchajcie, Szkodniki Ogrodowe, mowcie na temat albo poszli won z mojego
> watku!

A cos taki znerwicowany otroku?? :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-05-16 14:31:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> A cos taki znerwicowany otroku?? :-))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Bo czlowiek pyta sie jak ludzi, a Te jak Kozak z Tatarzynem harcuja. Jak
mnie sie ktos cos zapytowywuje, to ja w te pedy ide do geszeftu i sie pytam:
Po wifil te tam... no te... no zawichajster tam jest? A ja Irek sie spyta,
to nie ma komu polezc i we wlasnym jezyku zapytac. "Podlosc ludzka nie ma
granic!" (z jakiej to Muzy?)

Irek kochany

10. Data: 2003-05-16 15:07:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> [...]
> to nie ma komu polezc i we wlasnym jezyku zapytac. "Podlosc ludzka nie ma

X-tej:-)
"Film to najważniejsza ze sztuk"
A ten cytat z kogo?

Pozdrawiam