Worek na liscie

następny post »
From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Worek na liscie
Date: Wed, 7 May 2003 13:47:41 +0200

Sluchajcie, bylem w tutejszym Obi, zeby sobie takie skladajace sie worki na
liscie kupic. Wiecie takie okragle ze spiralka, co to sie w harmonijke
zmniejszaja i samodzielnie stoja, tak ze mozna w nie liscie pakowac bez
przytrzymywania. Mialem juz je w koszu, kiedy sotkal mnie taki Niemiec, co
to chcial Wande i mowi: Co ty glupi jestes, zeby 8 Euro za to placic? W
Polsce takie chodza po 6 zl, zdaje sie w Ikea. Czy mozecie przy okazji
pobytu w sklepach ogrodniczych lub przypadkiem gdzies indziej, popatrzec po
wiele sa takie worki i powiedziec mi gdzie sa?

Irek kochany