Wosk do depilacji - totalna porazka!

1. Data: 2004-08-06 07:10:44

Temat: Wosk do depilacji - totalna porazka!
Od: "Satja" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skuszona niską ceną (przyznaję się do skąpstwa :)
zakupiłam wosk Sensual firmy Joanna.
Mam standardowy problem z depilacją nóg: po depilatorze wrastają mi włoski a nie mam
cierpliwości i czasu żeby siedzieć godzinę i je
wydłubywać spod skóry, kremy do depilacji weet tez jakos nie radzily sobie zbyt
dobrze, usuwaly jakies 60 procent wloskow ...
No więc rzucialm sie na ostatnia deskę ratunku a tu kiszka!
Wszystko odbyło się wedle instrukcji a cudowny plaster z woskiem usunął ma 3 włoski
:)))
Mąż nie mógł się powstrzymać od rechotu ..
Za karę przetestowałam plaster na jego ramieniu i zadziałał - ale on na ramieniu ma
"brzoskwiniowy puch" a nie grube, krótkie,
czarne włoski na któe miało to zadziałac ...
eh...

W każdym razie odradzam zakup plastrów Joanny i chcę się doradzić:
co z takimi wrednym kudełkami zrobic?
do kosmetyczki?

Satja

1. Data: 2004-08-06 07:22:50

Temat: Re: Wosk do depilacji - totalna porazka!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skuszona niską ceną (przyznaję się do skąpstwa :)
> zakupiłam wosk Sensual firmy Joanna.

wosk na zimno to kicha dla mocnego zarostu , najlepiej ciepły wosk u
kosmetyczki ale mogą tworzyc sie od tego pękające zyłki podobnie jak po
depilatorze.
ew. maszynka i codzienne golenie grr
p.

1. Data: 2004-08-06 11:09:35

Od: "Satja" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej ciepły wosk u
> kosmetyczki ale mogą tworzyc sie od tego pękające zyłki podobnie jak po
> depilatorze.

o matko! znaczy się żylaki??!!
nie miałam po depilatorze żadnych pękających zyłek tylko te wrastające włoski...
może jednak się przeprosżę z nim, a pojedyńczych odszczepieńców będę traktować
maszynką i już ?

eh.... ciężkie jest życie kobiety

Satja

1. Data: 2004-08-06 11:45:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 13:09,Użytkownik Satja ziewnął szeroko i rzekł:

> najlepiej ciepły wosk u

> o matko! znaczy się żylaki??!!

Pękające naczynka to zupełnie co innego niż żylaki.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-06 11:50:49

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Satja, a któżby!) wyklepał:

> Skuszona niską ceną (przyznaję się do skąpstwa :)
> zakupiłam wosk Sensual firmy Joanna.

Oooo, poważny błąd, może nie życiowy, ale jednak. Też kupiłam to
dziadostwo (ten na ciepło, tak?), żeby od czasu do czasu usunąć również
te drobiazgi, które umykają depilatorowi. I stoi, wstydzę się nawet go
komuś wcisnąć, bo nie wiem, jak to wytłumaczyć, nie powiem przecie, że
do d...? A wyrzucić szkoda, bo sie wciąż łudzę, że ja go może źle
używam... Więc stoi...

> Mam standardowy problem z depilacją nóg: po depilatorze wrastają mi włoski

Po wosku też by chyba wrastały..?

> W każdym razie odradzam zakup plastrów Joanny i chcę się doradzić:
> co z takimi wrednym kudełkami zrobic?
> do kosmetyczki?

A gdzie właściwie (te kudełki)? Bo zanim było mnie stać na depilator,
na nogi używałam wosku na zimno właśnie, w plastrach, Tanity bodajże. I
byłam zadowolona, jeśli nie liczyć suchej skóry, która znacznie mi
utrudniała zadanie...

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-08-06 19:04:57

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Satja napisał/a w news:cevatk$kg4$1@news.dialog.net.pl:

> zakupiłam wosk Sensual firmy Joanna.

Dla równowagi - ja go dobrze wspominam, natomiast horrorkiem są
plastry Strep firmy GlaxoSmithKline.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-08-07 01:56:43

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mo" <l...@n...pl> skrev i meddelandet

> [...]
> komuś wcisnąć, bo nie wiem, jak to wytłumaczyć, nie powiem przecie, że
> do d...? A wyrzucić szkoda, bo sie wciąż łudzę, że ja go może źle

Odeslij do producenta, jak bedziesz miec szczescie, to moze zwroca Ci kase.

magda

1. Data: 2004-08-07 09:15:32

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips"

> Dla równowagi - ja go dobrze wspominam, natomiast horrorkiem są
> plastry Strep firmy GlaxoSmithKline.

Plastry na zimno Tanity - używałam i żyję, nawet niezłe (choć
depilator+peeleng+nawilżanie=much better).
Ale roll on veet... przerósł mnie. Też się zastanaiam, co robię nie tak, że
zwyczajnie i bez bólu go odklejam, zamiast odrywać z zarostem :-(

Czarnulka

1. Data: 2004-08-08 13:11:29

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Satja wrote:
> [...]
> eh...
>
> W każdym razie odradzam zakup plastrów Joanny i chcę się doradzić:

Hmm... stale używam plastrów z woskiem i kupuje różnych firm celem
wypróbowania. Ostatnio także wspomniane przez Ciebie plastry Joanna i
uważam że są całkiem dobre i nie ustępują innym. Moim zdaniem najlepsze
są plastry Veet (tyle, że trochę droższe) jak równiez wosk na gorąco tej
firmy, natomiast unikam jak ognia plastrów Tanity, to dopiero badziew,
brrr. Być moze popełniasz jakiś błąd przy depilacji. Dobrze przed
depilacją jest umyć się lub powierzchnię którą będziesz depilowała
szorstką gąbką (z mydłem oczywiście) i spłukać gorącą wodą, żeby skórę
rozgrzać.
Pozdr
Plavia

1. Data: 2004-08-08 16:46:32

Od: "Satja" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy, natomiast unikam jak ognia plastrów Tanity, to dopiero badziew,
> brrr. Być moze popełniasz jakiś błąd przy depilacji.

Oj zapewniam, że działałam zgodnie z instrukcją.
Podejrzewam, że problem polega na tymm, że mam mocny "zarost" na nogach, z którym
nieradzi sobie taki plasterek z woskiem. Ale
jesli tak jest to mam żal do producenta o to że nie napisał tego na opakowaniu.
Na przykład na farbach do włosów jest zawsze napisane do jakiego odcienia włosów się
nie poleca :)
A gdyby napisali, że to wosk do delikatnych włosów i nie nadaje się do cholernie
mocnych, czarnych włosów to wiadomo, że nie
kupiałabym.

Satja

Perfumy Givenchy i ich nowa, ..kiepska jakosc
[perfumy] damskie ... dla mamy :)
Urodziny Bluzgacza ;-)
[perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Cien sypki - watpliwosci