Wózek elektryczny

1. Data: 2004-08-25 06:14:36

Temat: Wózek elektryczny
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę gorąco o pomoc w dobraniu wózka elektrycznego wyłącznie do jazdy w
terenie. Mam zapytanko czy każdy wózek mam możliwośc regulacji prędkości od
6 km/h do 12km/h, czy tylko niektóre to mają. Jak to jest w przypadku wózka
OPTIMUS LIGHT i wózka EUROSPRINT. Czy polecacie te wózki? Będę wdzięczna za
szybką odpowiedź.
Pozdrawiam Dorota

2. Data: 2004-08-25 06:28:02

Temat: Re: Wózek elektryczny
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> 6 km/h do 12km/h, czy tylko niektóre to mają.

To nie jest regulacja tylko dwa rozne napedy. Standardowo montowany jest
naped do 6 km/h, a wersja wzmocniona montowana jest na zamowienie za
dodatkowa doplata

Leszek
.

3. Data: 2004-08-25 06:52:33

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest regulacja tylko dwa rozne napedy. Standardowo montowany jest
> naped do 6 km/h, a wersja wzmocniona montowana jest na zamowienie za
> dodatkowa doplata
>
> Leszek
OK, powiedz jeszcze czy znasz te wózki i czy je polecasz. Podejrzewam że to
"górna pólka" wózków i są one bardzo drogie.
Dorota

4. Data: 2004-08-25 08:47:55

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam ich. Rok temu kupilem sobie to
http://www.akson.pl/oferta/wozki_elektr/storm_euro.h
tml

Ma troche niedorobek, ale w sumie jest dobry
Leszek

5. Data: 2004-08-25 10:12:07

Temat: Odp: Wózek elektryczny
Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lech Dubrowski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cghju2$60g$...@n...news.tpi.pl...
> Nie znam ich. Rok temu kupilem sobie to
> http://www.akson.pl/oferta/wozki_elektr/storm_euro.h
tml

> Ma troche niedorobek, ale w sumie jest dobry

Cena też jest "bardzo" dobra - europejska.

6. Data: 2004-08-25 10:14:32

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena też jest "bardzo" dobra - europejska.

Tak, jak kupowalem to akurat podrozal o 1500 zl

Leszek :)

7. Data: 2004-08-25 19:52:12

Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

25 sierpnia 2004, 08:14:36, napisałe(a)ś:

> [...]
> OPTIMUS LIGHT i wózka EUROSPRINT. Czy polecacie te wózki? Będę wdzięczna za
Jeżeli chodzi o jazdę wyłącznie w terenie to polecam wózek inwacare
G40 http://www.akson.pl/oferta/wozki_elektr/g40_plus.htm
Są wersje 6km i 10km (za dopłatą).
Znam bardzo dobrze wózek VASSILLI SPACE 2 http://www.mobilex.pl/alubiss_space.php
(bo mam i jeżdże na takim). Fajny, w miarę tani i szybki (11km) ale
mimo że jest to też wózek terenowy to chyba tylko z nazwy. Posiada
amortyzatory ale tak twarde że w praktyce są nie odczuwalne, poza tym
ma niskie podwozie, w terenie można nim łatwo przyhaczyć na wybojach.

Andrzej
c...@w...pl
www.cizemek.prv.pl

8. Data: 2004-08-26 05:38:55

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> amortyzatory ale tak twarde że w praktyce są nie odczuwalne, poza tym
> ma niskie podwozie, w terenie można nim łatwo przyhaczyć na wybojach.

dzięki za pomoc
Dorota

9. Data: 2004-09-08 10:04:56

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego wózek kosztuje tyle co samochód ?

10. Data: 2004-09-08 11:59:06

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Moj kolega ze Zgierza zamieni wozek elektryczny na krzeslo elektryczne w
dobrym stanie - glowy nie musi golic.

pozdr.
Arek

ps przepraszam za spam

> dlaczego wózek kosztuje tyle co samochód ?

ehh
(OT) wirusy
żarcik
Sylwia jesteśmy kwita --bez odbioru