Coś z ziemniaków

21. Data: 2007-11-06 14:29:30

Temat: Re: Wpadki kulinarne, było: Re: Coś z ziemniaków
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Zrób ciasto drożdżowe nocne - musi się udać :-).

A co to? Google odpowiedział mi jak echo - wzruszeniem ramion :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

22. Data: 2007-11-06 17:04:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
medea wrote:

> A co to? Google odpowiedział mi jak echo - wzruszeniem ramion :)

A prociem bardzo: http://nocne.gu.ma/

Qra

23. Data: 2007-11-06 18:02:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A prociem bardzo: http://nocne.gu.ma/

Dodam jeszcze, że ja jednak te jajka na drugi dzień wrzucam, bo inaczej
trochę wysychają i trudniej je zmiksować.

Pozdrawiam
Ewa

24. Data: 2007-11-07 08:48:19

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A prociem bardzo: http://nocne.gu.ma/

Dzięki. Wygląda prosto, więc dam drożdżowemu jeszcze jedną szansę :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2007-11-11 15:09:26

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-11-06 14:13, medea napisał/a:

> Zrób ciasto drożdżowe nocne - musi się udać :-).

Zrobiłam. Wyszło rewelacyjne.
Jakoś nie miałam odwagi do ciast drożdzowych, bo zawsze wydawały mi się
skomplikowane i problematyczne, ale się przemogłam i nie żałuję.
Dzięki za pomysł. :-)
Upiekłam dzis rano. Bez owoców, ale za to z duża ilością rodzynek. Kroję
na cienkie pajdki i smaruję odrobinę masłem. Kaloryczne, ale jakie
pyyyyyszne. Moje dwie małe domowe zmory jedzą aż im się uszy trzesą.
Trzeciej obiecałam upiec jak wróci z delegacji. Może wtedy zrobię z owocami.

Anka P.

26. Data: 2007-11-11 18:35:11

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. napisał(a):

> [...]
> pyyyyyszne. Moje dwie małe domowe zmory jedzą aż im się uszy trzesą.
> Trzeciej obiecałam upiec jak wróci z delegacji. Może wtedy zrobię z

Kurde! Ale mi ślinka leci!

--
richo

27. Data: 2007-11-11 21:17:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. pisze:

> Zrobiłam. Wyszło rewelacyjne.

Cieszę się! :-)

> Upiekłam dzis rano. Bez owoców, ale za to z duża ilością rodzynek. Kroję
> na cienkie pajdki i smaruję odrobinę masłem.

O, z rodzynkami jeszcze go nie robiłam. Muszę następnym razem wrzucić
rodzynek.

Pozdrawiam
Ewa

PO WYBORU