Wpływ pogody na piekno kobiet

1. Data: 2002-08-01 08:12:41

Temat: Wpływ pogody na piekno kobiet
Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem że im ładniejsza pogoda, tym ładniejsze kobiety chodzą po ulicach.
Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.
O co w tym chodzi?

kis

1. Data: 2002-08-01 08:29:05

Temat: Re: Wpływ pogody na piekno kobiet
Od: "Karol" <K...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aiaqhp$482$1@news.gazeta.pl...
> Zauważyłem że im ładniejsza pogoda, tym ładniejsze kobiety chodzą po
ulicach.
> Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.
> O co w tym chodzi?

Moze przy ladnej pogodzie jest wiecej kurzu w powietrzu ? ;))))

Karol

1. Data: 2002-08-01 08:42:37

Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud Kis Smis rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:aiaqhp$482$1@news.gazeta.pl> zapiszczal:

> Zauważyłem że im ładniejsza pogoda, tym ładniejsze kobiety chodzą po
ulicach.
> Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie
ujawniają.

to jedno z podstawowych praw psychologicznych

podaje lancuch odpowiednich asocjacji:
deszcz --> melancholia --> lzy --> smutek
im wiekszy deszcz tym wiekszy smutek, a jak wiadomo
negatywny nastrój obiektywizuje nasze myslenie
i stajemy sie bardziej racjonalni
wiec o ile w piekny sloneczny dzien
widzisz wiecej ladnych kobiet
to jest to li i jedynie sprawka twojego lepszego samopoczucia.

pzdr

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-01 08:47:44

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ulicach.
> Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.

O subiektywizm wrazen wzrokowych:-))) Nie to ladne co ładne ale co się komu
podoba:-))))

HaNkA BrZyDkA JaK NoC LiStOpAdOwA :-)))))))))

1. Data: 2002-08-01 08:56:00

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
| Zauważyłem że im ładniejsza pogoda, tym ładniejsze kobiety chodzą po
ulicach.
| Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.
| O co w tym chodzi?

Jawnie demonstrowane drugorzędne cechy płciowe mącą Ci umysł drogi Watsonie.

Saulo

1. Data: 2002-08-01 17:05:11

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Zauważyłem że im ładniejsza pogoda, tym ładniejsze kobiety chodzą po
ulicach.
> Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.
> O co w tym chodzi?

Chodzi o to że że jak jest ciepło to ładne kobiety odsłaniają się bardziej
niż mniej ładne (czynnik obiektywny). Ja zwracam bardziej uwagę na kobiety
odsłonięte, a że odsłonięte sa ładniejsze, to wydaje mi się że tych
ładniejszych jest więcej (czynnik subiektywny).

1. Data: 2002-08-01 17:06:19

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Jawnie demonstrowane drugorzędne cechy płciowe mącą Ci umysł drogi Watsonie.

Kiedyż ja się nauczę takiej dedukcji, drogi Holmesie!!!

1. Data: 2002-08-01 18:14:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kis Smis" news:aiaqhp$482$1@news.gazeta.pl
> O co w tym chodzi?

O to, że bajki gadasz.
Piękne kobiety można zawsze spotkać na mieście.
O każdej porze dnia i nocy.
Przynajmniej tak jest w Krakowie na rynku :)

1. Data: 2002-08-02 07:55:09

Temat: Odp: Wpływ pogody na piekno kobiet
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch

> Jawnie demonstrowane drugorzędne cechy płciowe mącą Ci umysł drogi Watsoni
e.

Dlaczego drugorzędne???

Smerf

1. Data: 2002-08-02 08:06:26

Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kis Smis <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aiaqhp$482$...@n...gazeta.pl...
> [...]
ch.
> Im brzydsza pogodoa tym bardziej ładne się chowają, a brzydkie ujawniają.

Chyba rzeczywiscie tak jest szczególnie gdy chodzi o pierwsze stwierdzenie.
Ludzie (więc kobiety także ;)) gdy słońce świeci stają się bardziej radośni,
skłonni są wtedy do demonstrowania uroków, uroków swych ciał.
Ale ja chciałbym tak przy okazji się dowiedzieć jak bardzo ważna jest dla wa
s drodzy panowie uroda kobiet?
Oczywiście wykluczając, ze są 'ładne i mądre' (chcociaz pewnie na liscie wsz
ystkei są takie - uprzedzam ;)), gdzie przesunęlibyście tę linię. Jak ładna
kobieta 'musi_być' żebyscie mogli się z nią wiązać?
A jak ładna 'nie_musi_być' żebyście mogli się nią zainteresować w stricte mę
skim wydaniu?

Nie, żebym pytał bo nie mam o co pytać, ale własnie problem oipisany wyżej d
otyka mnie w zancznym stopniu, ostatnimi czasy.

Pozdrawiam
wszystkie kobiety

Smerf

Przydługawe ... dla Marselka :-))
Gdzie złożyć skargę na psychologa ???
ogladanie przemocy a agresja - udowodnione?
Coś na ząb ;-)