Wracają wasze kochane PGRy

151. Data: 2016-02-16 22:11:58

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 09:48:28 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> A kto powiedział, że ja chcę z paranoikami dyskutować?

A to nie z tobą ta dyskusja???
:-D

152. Data: 2016-02-16 22:14:24

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 10:29:53 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

> Masz jakiś argument, za wyjątkiem "widziałem w TV, mówili, że to nie
> osmolenia tylko smar"?
> Dasz radę logicznie wyjaśnić chociaż kilka wątpliwości? A jedną?

Przecież się ucieszył, że "nie ma dowodów", czyż nie? - no to już jedną wątpliwość
wyjaśnił. Bo skrzynek jak nie ma, tak nie ma 3-|

153. Data: 2016-02-16 22:15:24

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 10:40:54 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2016-02-16 00:25, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...
> [...]
===

> Pod nogi lepiej patrz.

No to dookoła siebie, czy pod nogi fkącu? - ja tam staram się w serce.

154. Data: 2016-02-16 22:16:26

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 12:26:03 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Było tak, że Pmp zaprezentował tu kilka osobowości, które czasem różniły
> się znacznie lub subtelnymi szczegółami. Każdą z nich zrobił dosyć
> przekonująco. Na część z nich nawet rybki złowił. Zauważ, że niektóre z
> jego wcieleń biły nieszczerością, niektóre nieskalaną szczerością.
> Wzorzec który masz, wynikający z tego czym najbardziej do Ciebie trafił
> (pozytywnie lub negatywnie - nieważne), raczej nie nada się do
> skonstruowania wykrywacza pimpka ;)

LOL :-D

155. Data: 2016-02-16 22:45:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 19:52, Naja pisze:

> o jak miło, tak lubię :-)

> dwa skrajne poglądy/tezy podlegające dyskusji o ile każdy obstaje przy
> swoim

Ja nie uważam, że można walnąć dowolną bzdurą i domagać się dyskusji na
poziomie.
Jeżeli ktoś obstaje, że Ziemia jest płaska (taki przykład ;)), to wymaga
edukacji, a nie dyskusji. Jeżeli fakty do niego nie docierają, to trzeba
lać w dupę i patrzeć czy równo puchnie (bez urazy, przenośnia taka :))

> a o ile wiem chiron nie twierdził że ziemia jest płaska(taki
> przykład) tylko ty mu wmawiasz, że tak twierdzi.

Nie wydaje mi się (i nie mówię tu o płaskiej Ziemi :)).

> chiron jest trochę
> dziwnie pokręcony w swoim postrzeganiu ale nie aż tak żeby komuś
> zaszkodzić, nie przesadzaj.

To nie tak...
Z pokręconego postrzegania można się pośmiać, pożartować czy coś tam...
Ale jest pewna granica, gdzie żarty się kończą.

> zresztą, póki nikomu nie szkodzi... :-)

Odmawianie praw jakiejś grupie ludzi (np. homoseksualistom) jednak tej
grupie szkodzi.
Nie chcę tu bezpośrednio atakować Chirona czy XLkę (za dużo wątków się
przewinęło żebym wszystko spamiętał) ale chodzi mi o całokształt.

Ja rozumiem, że można czuć jakąś niechęć. Heteroseksualnemu facetowi w
pale się nie mieści, że można "inaczej". Mi się to w pale nie mieści.
Ale to nie znaczy, że mam prawo decydować o tym, jak kto ma żyć, komu
wolno "bardziej", czy komu mu nie wolno. A przynajmniej w zakresie, co
wolno czy nie wolno każdemu innemu człowiekowi.
Jakieś urojenia, że wychowają heteroseksualne dzieci na homoseksualne...
przecież to absurd.

Żeby nie było... mam świadomość, że były okresy w historii w niektórych
kulturach, gdzie homoseksualizm był postrzegany jako coś więcej niż
"norma". Ale litości... teraz potrafimy czytać i pisać, nauka trochę
poszła do przodu, a dewianci się zdarzają i u jednych i drugich.

> nie bierz tego tak personalnie. zestawienie ciebie z globem nie ma
> żadnego wspólnego mianownika do podobnych poglądów ale radykalności
> sensu stricte.

Glob, pomimo swoich wad, ma sporo racji w tym co pisze. Trudno czasami
przebrnąć przez jego słowotok, a i forma nie ułatwia zadania.

> to tak pobieżnie bo niezbyt się wczytywałam dotąd w twoja
> nową odsłonę poglądową. ;-)

Ok.
Dobrze, zrozumiałem już kilka postów wcześniej, że bierzesz mnie a kogoś
innego. Możesz oczywiście bawić się tak dalej (pozdrawiam pimpka czy jak
mu tam), ale dopóki nie zaczniesz przeginać mi to przeszkadzać nie będzie :)

Pozdrawiam
Piotr

156. Data: 2016-02-16 22:48:46

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 22:11, XL pisze:

> A to nie z tobą ta dyskusja???

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

157. Data: 2016-02-17 01:14:24

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2016 12:26:01 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Było tak, że Pmp zaprezentował tu kilka osobowości, które czasem różniły
> się znacznie lub subtelnymi szczegółami. Każdą z nich zrobił dosyć
> przekonująco.

Nie wiem, kto się na to nabierał. Żadna nie była przekonująca. Zawsze był
rozpoznawalny na kilometr. Przynajmniej dla mnie. Pewne jego cechy nie
dadzą się wyeliminować, choćby spuchł :)

--
M.

158. Data: 2016-02-17 01:32:20

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2016 11:22:30 +0100, FEniks napisał(a):

> W żadnym razie, zero podobieństwa. Naprawdę tak trudno wyczuć szczerość
> lub jej brak?
> Kwestie językowe pominę.

Dokładnie...
Język to pikuś :) Są pewne kewstie/cechy poza językowe, poza słowne. Drugie
dno, wyczuwalne dla osób, które skoncentrowane są na czuciu, a nie czystej
obserwacji powierzchowności. W każdym razie przekaz poza słowny w przypadku
Kviata jest całkowicie odmienny od przekazu pimpusia. Za tym nickiem nie
stoi imo osoba nieprzeciętnie zimna i chamska jaką był/jest pimpuś. Pimpuś
to ewenement, który pewnych swoich cech nie przykryje żadnymi słówkami, ani
innymi zabiegami. Syf i brak empatii zawsze wypłynie.

--
M.

159. Data: 2016-02-17 01:34:45

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2016 12:43:07 +0100, FEniks napisał(a):

> Subtelnymi, ale dostatecznymi do odczytania. Są rzeczy, których nie
> przeskoczysz, jak np. język którym się posługujesz - do tego trzeba by
> być mistrzem, a pimpek na pewno nim nie był.

> Pozory. Chyba go przeceniasz (-acie). Za każdym razem był bardzo
> podobny, pocił się w masce. ;)

Haha, myślę podobnie :)

--
M.

160. Data: 2016-02-17 09:08:04

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, kto się na to nabierał. Żadna nie była przekonująca. Zawsze był
> rozpoznawalny na kilometr. Przynajmniej dla mnie. Pewne jego cechy nie
> dadzą się wyeliminować, choćby spuchł :)

IMO- to znaczyć może, że był taki, jak każde z nas tu. Kto by mógł
prezentować całkiem różne osobowości- nie mające ze sobą niczego wspólnego?

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/choroby-ps
ychiczne/osobowosc-wieloraka-rozdwojenie-jazni-przyc
zyny-objawy-i-leczenie_36603.html

Pimpek po prostu w ten sposób zwracał na siebie uwagę. No cóż- IMO mieścił
się w grupowej normie

--

Chiron

Dowcip ornitologiczny