Wracają wasze kochane PGRy

221. Data: 2016-02-17 21:35:11

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2016 21:30:19 +0100, FEniks napisał(a):

> Ale chyba na psp od niedawna? Bo nie kojarzę.

Mnie się już o oczy obił jakiś czas temu... Czy to było na psp? Nie jestem
na 100% pewna.

--
M.

222. Data: 2016-02-17 21:35:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.02.2016 o 11:55, Przemysław Dębski pisze:

> Nie pamiętam już dokładnie, które jego wcielenie rozbudziło emocje (i
> czyje) w wątku o wazektomii.

O ile dobrze pamiętam, to właśnie w wątku o wazektomii bardzo poruszył
cebka. BTW Co u niego? ;)

Ewa

223. Data: 2016-02-17 21:38:10

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 21:32, FEniks pisze:

> Właściwie to można było wyciągnąć wniosek wręcz odwrotny (z mojej lub
> Fragi wypowiedzi) - skoro _zawsze_ prezentował w gruncie rzeczy tę samą
> wyczuwalną osobowość, bez względu na starania, to nie mógł być w realu
> zbyt rozszczepiony. ;)

:-D tom myślom już całkiem w krzaczory polazłaś- nie ić tom drogom bo
majty porwiesz :-P

--
<<Judym miał szczęście, bo wzięła go na wychowanie ciotka pijaczka.>>
-humor z zeszytów szkolnych

224. Data: 2016-02-17 21:40:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.02.2016 o 21:38, Naja pisze:

> :-D tom myślom już całkiem w krzaczory polazłaś- nie ić tom drogom bo
> majty porwiesz :-P

Z logiką na bakier?

Ewa

225. Data: 2016-02-17 21:43:07

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 21:40, FEniks pisze:

> Z logiką na bakier?

z intuicją! :-P

226. Data: 2016-02-17 21:56:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-17 21:38, obywatel Naja uprzejmie donosi:

Ładnie to tak.

227. Data: 2016-02-17 21:58:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiele Ci to pomoże, bo człowiek dbał o to, by niewiele po nim
> pozostało. Najwyżej w cytatach znajdziesz trochę.

> Nie ucieszyłbyś się z tego porównania.

Spieszmy kochać, tak szybko odchodzą.

228. Data: 2016-02-17 21:59:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba na psp od niedawna? Bo nie kojarzę.

To zależy, kto jak czas mierzy.

spół roku

229. Data: 2016-02-17 22:02:14

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lutego 2016 19:03:52 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA5B1BF8506A92budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Oczywiście. Saczególnie, jak ktoś Ci tę kopię preparuje- i odmawia dostępu
> do oryginału. No ale przecie nie ma w tym niczego niezwykłego
> :-)

No pewnie - bo to właśnie jest INFORMATYKA dla pana Budzika 3-|

230. Data: 2016-02-17 22:05:34

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lutego 2016 19:04:27 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA5B1BF9CD2B1Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Spoko. Teraz następi analiza oryginału. Poczekajmy

Daj spokój, jaki tam oryginał - chyba tylko sam nośnik, bo na pewno nie dane.
Rosjanie nie oddaliby, gdyby nie zmienili zawartości. Naprawdę masz złudzenia?
:-(

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli