Wracając do mszyc

1. Data: 2003-05-27 10:58:23

Temat: Wracając do mszyc
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

Zapytam jeszcze tylko czy wisienkę (pierwszy raz owocującą!!!) też można
spryskać środkami na mszyce? Jest ich mnóstwo, nawet na owocach, a
przecież zamierzam je wszystkie zjeść!:)
To samo właściwie dotyczy moich porzeczek.
Pryskać czy nie pryskać?
Pomijam już moje wielkie zbiory (z jednej Łutówki, wys. 60cm i trzech
piennych porzeczek), ale przecież rośliny cierpią z powodu tych mszawych
łobuzów.

____________________
Pozdrawiam
Olivia
o...@w...pl_bez_spamu

2. Data: 2003-05-27 11:58:01

Temat: Re: Wracając do mszyc
Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> napisał w wiadomości

> Zapytam jeszcze tylko czy wisienkę (pierwszy raz owocującą!!!) też można
> spryskać środkami na mszyce? Jest ich mnóstwo, nawet na owocach, a
> przecież zamierzam je wszystkie zjeść!:)

Mszyce mogą zniszczyć młode drzewka. Ja bym spryskał.

--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

3. Data: 2003-05-27 14:07:50

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam jeszcze tylko czy wisienkę (pierwszy raz owocującą!!!) też można
> spryskać środkami na mszyce?
> Pozdrawiam
> Olivia

Jak drzewka małe to wystarczy zmyć wodą.
Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-05-27 14:09:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecież zamierzam je wszystkie zjeść!:)
> To samo właściwie dotyczy moich porzeczek.
:)
jak zamierzasz te wszystkie wszyskie mszyce zjesc
to lepiej ich nie pryskaj
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-05-27 19:33:20

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecież zamierzam je wszystkie zjeść!:)
> To samo właściwie dotyczy moich porzeczek.

Jak chcesz zeby mszyce wysysaly soki z dzefka to nie pryskaj, a co najwyzej
ci ono zmarnieje.

6. Data: 2003-05-27 20:11:51

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Zanim miedziane druciki "pomogą" pomidorkom,
Tobie samemu już zaszkodziły!!:)

Pozdrawiam Anastazy

7. Data: 2003-05-27 21:46:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zanim miedziane druciki "pomogą" pomidorkom,
> Tobie samemu już zaszkodziły!!:)

tej
:)
co masz na mysli
?
dzis sie nachapalem i rozmowy niuanse
maja u mnie bardzo male szanse
:(((((

8. Data: 2003-05-27 22:03:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Tadziuuuuuuu już u Bogusława się nachapałeś
i nadal Ci mało????????

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-05-28 20:37:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-05-29 10:39:35

Od: "Boban" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> napisał w wiadomości

> Jak chcesz zeby mszyce wysysaly soki z dzefka to nie pryskaj, a co
najwyzej
> ci ono zmarnieje.

Dlaczego wszystkie wasze odpowiedzi są albo nie na temat albo zaczepnie
kąśliwe typu jak chcesz zjeść mszyce lu żeby ci drzewko zmarniało.
Oliwia pyta o radę i jeżeli nie potraficie jej pomóc to może nic nie
odpowiadajcie koledzy grupowicze.
Pozdrowienia boban

Garbniki
sklep w Ogrodzie Botanicznym