Wracam z zaświatów:-)i pytam

1. Data: 2004-11-12 17:14:10

Temat: Wracam z zaświatów:-)i pytam
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po dłuuugiej przerwie.Jak juz pisałam zapałałam żądzą
posiadania kawałka żywej ziemi, a nie tarasu:-)wir poszukiwań mnie wciagnął
okrutnie:-)I...chyba znalazłam,ale......są żyły wodne buuu i jest
las.hurra.No, i oczywiście pytania, czy na ziemi takiej co rosna wrzosy i
sosny i maslaki:-)cos urośnie czy bede musiała tony ziemi nawiezc?A, jak
dobrze pójdzie ziemi bedzie ok 2300m2:-)

Gosia, co jej storczyk wypuścił 1 pąka:-)po roku!

2. Data: 2004-11-12 17:22:08

Temat: Re: Wracam z zaświatów:-)i pytam
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrze pójdzie ziemi bedzie ok 2300m2:-)
>
> Gosia, co jej storczyk wypuścił 1 pąka:-)po roku!

Witaj Gosiu, cieszę się z Twojej dość dużej połaci ziemi;;}
Gdzie to siedlisko?

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2004-11-12 17:25:17

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witaj Gosiu, cieszę się z Twojej dość dużej połaci ziemi;;}
> Gdzie to siedlisko?

W Koleczkowie:-)tfu, tfu by nie zapeszyć.

Gosia

4. Data: 2004-11-12 17:44:58

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> [...]
> wrzosy i sosny i maslaki:-)cos urośnie czy bede musiała tony ziemi
> nawiezc?A, jak dobrze pójdzie ziemi bedzie ok 2300m2:-)

A ja to bym zamienił 2300 metrów mleczy i trawy na tyle samo z maślaczkami!
Maślaczki są bardzo dobre;)

moon

5. Data: 2004-11-12 17:45:53

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Koleczkowie:-)tfu, tfu by nie zapeszyć.
>
> Gosia

Na Mazurach czy koło Wejherowa?
Wybacz za ciekawość.
To ważne, bo będzie wiadomo gdzie roślinki wozić ,bliżej czy dalej ;-}

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2004-11-12 17:50:48

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wciagnął
> okrutnie:-)I...chyba znalazłam,ale......są żyły wodne buuu
:))))
zyla wodna to wymysl szarlatanow
wiec nie musisz sie tym przejmowac
:)
> [...]
> sosny i maslaki:-)cos urośnie czy bede musiała tony ziemi nawiezc?A, jak
> dobrze pójdzie ziemi bedzie ok 2300m2:-)
:)))))
prawie morga na poczatek wystarczy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2004-11-12 17:55:56

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja to bym zamienił 2300 metrów mleczy i trawy na tyle samo z
maślaczkami!
> Maślaczki są bardzo dobre;)
>
> moon

Zgadzam się że runo maślaczane należy zostawić,ale te pare kwiatków zawsze
jest gdzie wetknąć,oczywiście pasujących do otoczenia.n.p wrzosy i
wrzośce;-}

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2004-11-12 18:23:16

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Mazurach czy koło Wejherowa?
> Wybacz za ciekawość.
> To ważne, bo będzie wiadomo gdzie roślinki wozić ,bliżej czy dalej ;-}

Koło Wejherowa:-)czyli bliżej, blizej:-)

Gopsia

9. Data: 2004-11-12 18:25:08

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> zyla wodna to wymysl szarlatanow
> wiec nie musisz sie tym przejmowac
> :)

Chyba jednak nie szarlatanów, podobno udowodniono szkodliwy wpływ dla
zdrowia.

10. Data: 2004-11-12 18:25:55

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja to bym zamienił 2300 metrów mleczy i trawy na tyle samo z
> maślaczkami!
> Maślaczki są bardzo dobre;)

ano dobre:-) i zdziwiłam sie, ze jeszcze są

Gopsia

Co zrobić? Urosły lilie.
gdzie kupować?
róża "Abracadabra"