Wracam z zaświatów:-)i pytam

171. Data: 2004-11-15 10:58:49

Temat: Re: Wracam z zaświatów:-)i pytam OT
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

(...)

> Typowa dla faceta fantazja, ale przyznam szczerze, że mnie i wiekszość
> czytających grupę twoje niesopełnione fantazje nie interesują. Jesteś
> żałosny ...

No dlaczego? Może mu po prostu chłopa brak? Bo z takimi antybabskimi
facetami to nigdy nie wiadomo...

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

172. Data: 2004-11-15 11:06:28

Temat: Re: Wracam z zaświatów:-)i pytam
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cna2c5$83o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Właśnie, zioła...
> Jeszcze lebiodki, tymianki, cząber górski... wielkie puszyste poduchy,
> pachnące tak, jak nasze, "męczone" na mokrej glinie, nigdy pachniały
> nie będą. Nawet jeśli tę glinę przekopiemy z wagonem piasku...

A, bazylia, bazylia???

Gosia, fanka bazylii:-)

173. Data: 2004-11-15 11:10:18

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał

> [...]

pachnące tak, jak nasze, "męczone" na mokrej glinie, nigdy pachniały
nie będą. Nawet jeśli tę glinę przekopiemy z wagonem piasku...

Pozdrawiam
Ewa
i tymianek wbrew wszystkiemu ;-)

174. Data: 2004-11-15 11:30:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, bazylia, bazylia???
>
> Gosia, fanka bazylii:-)

Zapomnij, również o ogrodzie.
Nie niszcz dziewiczego krajobrazu !

Pozdrawia dziko boletus

175. Data: 2004-11-15 11:35:21

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zapomnij, również o ogrodzie.
> Nie niszcz dziewiczego krajobrazu !

Baletus, bo ja o tObie zapomnę prędzej niż o ogrodzie:-)

Gosia, niszczyciel:-)

176. Data: 2004-11-15 11:37:14

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, bazylia, bazylia???
>
> Gosia, fanka bazylii:-)

Z bazylią to ja miałam same porażki, więc nie będę się wypowiadać, ale
dla jednorocznych ziół zawsze można sobie wygospodarować małą enklawę
"specjalnej troski", takie miejsce, któremu trzeba poświęcać więcej
czasu i środków.
Jeśli jest to drobny wycinek, a nie cały ogród tworzony wbrew warunkom
środowiska, to przeważnie się udaje.

Wszyscy w jakimś stopniu to robimy w swoich ogrodach: w końcu jak
inaczej określić np. wrzosowiska, skalniaki, bagienka itp. zakładane
na terenach, które są diametralnie odmienne od wymagań danej grupy
roślin i które wymagają specjalnego przygotowania gleby?
Myślę, że każdy z nas ma takie swoje ukochane rośliny, na które chucha
i dmucha ( z powodzeniam), chociaż teoretycznie nie powinny u niego w
ogóle urosnąć.

Pozdrawiam
Ewa
Ps. Równocześnie poszło na priv, kliknęłam odruchowo (to tak a`propos
wiadomej dyskusji)

177. Data: 2004-11-15 11:48:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baletus, bo ja o tObie zapomnę prędzej niż o ogrodzie:-)
>
> Gosia, niszczyciel:-)

Jeśli spróbujesz, dopadnę Cię z urzędu;-)

Pozdrawia z IOK boletus

178. Data: 2004-11-15 11:53:42

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli spróbujesz, dopadnę Cię z urzędu;-)

Sprytnie się ukryję;-)za łałdami zniszczonych pagórków.

Gosia, tajniak

179. Data: 2004-11-15 11:59:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprytnie się ukryję;-)za łałdami zniszczonych pagórków.
>
> Gosia, tajniak

Boletus zna Kaszuby, jak własną kieszeń.

Pozdrawia od dziecka boletus

180. Data: 2004-11-15 13:24:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> A, bazylia, bazylia???

Bazylia rosnie mi doskonale w glebie piaszczystej. Do szczęścia
potrzebuje słońca i podlewania. Właściwie wszystkie zioła doskonale
rosna mi na piasku - albo nie udało mi się jeszcze posiać takiego, co ma
inne wymagania.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Co zrobić? Urosły lilie.