Wrastający paznnokieć

1. Data: 2007-01-31 13:07:39

Temat: Wrastający paznnokieć
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałam zapytać, czy może ktoś z grupowiczów zna inną metodę oprócz
chirurga na wrastający paznokieć..
Bardzo proszę o szybką odpowiedź
pozdrawiam
Dawa

2. Data: 2007-01-31 18:04:31

Temat: Re: Wrastający paznnokieć
Od: "Dariusz P." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawa" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Chciałam zapytać, czy może ktoś z grupowiczów zna inną metodę oprócz
> [...]
cześć.
No niestety, ja nie znam innej metody gdyz 2 razy miałem ten problem z
duzymi palcami w nogach i za każdym razem skończyło sie to zabiegiem
chirurgicznym. Powodzenia.

3. Data: 2007-01-31 19:24:37

Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka w pracy miała taki problem.
Robiła okłady z maści ichtiolowej, moczyła w gorącej wodzie z riwanolem i
różne inne "domowe sposoby",ale stan się nie polepszał-z bólu nie mogła
wytrzymać. Poszła po skierowanie na zabieg chirurgiczny do lekarza ogólnego
w przychodni. Pan doktor powiedział jej,że najpierw przepisze antybiotyk
(nie pamiętam jaki), a po 3 dniach dopiero ma przyjść po skierowanie do
chirurga. Ponieważ było jej już wszystko jedno- więc myśląc,że jest to
przygotowanie przed zabiegiem łykała te tabletki. Okazało się, że do
kontroli już nie poszła - ponieważ palec wyzdrowiał. Koleżanka jest
niezmiernie wdzięczna temu lekarzowi, że ominął ją zabieg chirurgiczny.

4. Data: 2007-02-01 12:34:16

Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo byłabym wdzięczna, gdyby Pani mogła zapytać koleżankę jakie to były
tabletki ?
Byłam na zabiegu 6 miesięcy temu i od nowa zaczyna mi wrastać. Widzę że
chirurgia nie jest skuteczną metodą na wrastający paznokieć.
pozdrawiam
Dawa

5. Data: 2007-02-01 13:51:14

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Chciałam zapytać, czy może ktoś z grupowiczów zna inną metodę oprócz

A z klamrami korygującymi próbowałaś?

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

6. Data: 2007-02-01 16:29:50

Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro postaram się dowiedzieć więcej.

7. Data: 2007-02-02 17:10:49

Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Antybiotyk to Dalacin C.
-okłady z maści ichtiolowej, a jak ropa "wyszła" pod wierzch- to sama to
przebiła,zdezynfekowła spirytusem i robiła okłady z rivanolu(w celu
osuszenia).
Życzę zdrowia.
Pozdrawiam.J.

Ratunku! Gdzie do dentysty!?