Wrażenia po Komunii?

1. Data: 2007-05-06 19:29:55

Temat: Wrażenia po Komunii?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie rodzice komunistów ;-)
CZy ktoś jest już po? Może podzielicie się wrażeniami, na co zwrócić uwagę ,
czego nie warto (np. fotografa parafialnego :-)), takie tam wrażenia ...

Dorota, przeżywająca, bo to już za tydzień...

2. Data: 2007-05-07 06:33:04

Temat: Re: Wrażenia po Komunii?
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** napisał(a):

> Witajcie rodzice komunistów ;-)
> CZy ktoś jest już po? Może podzielicie się wrażeniami, na co zwrócić uwagę ,
> czego nie warto (np. fotografa parafialnego :-)), takie tam wrażenia ...

Ja jak na razie mam ochotę olać film. Szkoda kasy na coś co się oglądnie
3 x w życiu.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2007-05-10 18:11:07

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f1lac1$su0$...@n...onet.pl,
Dorota *** <d...@W...op.pl> napisał(a):
> [...]
> wrażenia ...
> Dorota, przeżywająca, bo to już za tydzień...

Wrażenia sprzed roku - fotograf kościelny raczej beznadziejny, lepszy własny
z licencją na kościół. Film można zamówić jeden na spółę z kilkoma osobami i
przegrać, bo przesadą jest dla mnie płacenia 100 zł za krążek z wątpliwej
jakości artyzmu filmem.
Warto mieć jakiś biały sweterek, pelerynke whatever, bo zimno i dzieciaki
potem chore są.

pozdrawiam Tatiana
--
Dobro i zło muszą istnieć obok siebie,
a człowiek musi dokonywać wyboru.

4. Data: 2007-05-11 06:16:09

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]fotograf kościelny raczej beznadziejny, lepszy własny z licencją na
> kościół. [...]

(Przepraszam grupę za prywatę, ale via mail Xena ze mną nie gada ;)

Daj namiara, a?
H.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

5. Data: 2007-05-11 21:13:17

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f211oo$e45$...@a...news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> (Przepraszam grupę za prywatę, ale via mail Xena ze mną nie gada ;)

gada, gada, jeno ma opóźnienia ;-)

> Daj namiara, a?

Dała.
Na privie są, żeby o reklamę mnie tu nikt nie posądzał.
Ale jakby kto chciał _dobrego_fotopstryka z licencją kościelną w okolicach
Katowic, to krzyczeć.

pozdrawiam Tatiana
--
Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki.
/Prawa Murphy'ego/

6. Data: 2007-05-14 06:42:41

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** napisał(a):

> Witajcie rodzice komunistów ;-)
> CZy ktoś jest już po?

No :)

> Może podzielicie się wrażeniami, na co zwrócić uwagę ,
> czego nie warto (np. fotografa parafialnego :-)), takie tam wrażenia ...
>
> Dorota, przeżywająca, bo to już za tydzień...

Zdystansować się :)

Odpuścić sobie film - szkoda kasy na coś co będzie oglądnięte 3 x w
życiu.

Szkoda nerwów na samodzielne zdjęcia w kościele - niech wynajęty
fotograf zrobi swoje. Samemu się nie da i to z wielu przyczyn, chociażby
zdenerwowanie.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

Głosuj
Nastolatka, szkoła i emigracja - problem złożony
Zmiany w MEN
Pyskujacy 3-latek
Moja stara peleryna - ma ktoś tę piosenk