Wrażliwość

11. Data: 2013-09-07 20:28:04

Temat: Re: Wrażliwość
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Sep 2013 11:17:49 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> To cieszy...
> Jednak glos kwiecia rwanego narodowo i zdeptanego procesyjnie
> ku czci Boskiego Ciala puscilas jak pamietam mimo uszu...

A kto Ci powiedział, że rwanie kwiecia to zło? - tłumaczyłam Ci wtedy, po
co jest kwiat.

12. Data: 2013-09-07 20:30:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 września 2013 21:57:15 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
ps.com...

> [...]
>

> Na marginesie zauważ, że takie nieprawdziwe nieszczęście
>
> jak np. mała Madzia czy znaleziony chłop z obciętymi palacami
>
> też może być odbierane/odczuwane jako mało komfortowe ?
>

> tylko czy ten fałszywy odbiór dyskomfortu jest szczęsciem czy nie ?
>

> bo jak jest szczęsciem - to taka koncepcja to prawdziwe
>
> nieszczęscie
>

> a jak nie jest to koncepcja jakby sie nie domyka ?
>

> z innej strony gdyby nie było nieszczęść
>
> to np. i Jezus i Budda chyba nie zaistnieli by w naszej
>
> świadomości ?
>

> i to dopiero by było nieszczęscie ? :)))))))

Ogień czasem grzeje a czasem pali
Drzwi są przydatne lecz palce też
można sobie nimi przytrzasnąć...
Wszystko przynosi korzyść temu
kto potrafi z tego skorzystać.

13. Data: 2013-09-07 20:44:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2013 20:28:04 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A kto Ci powiedział, że rwanie kwiecia to zło? - tłumaczyłam Ci wtedy, po
>
> co jest kwiat.

Celem istnienia kwiatu jest zwabienie owadów.
Twierdzisz że również sycenie ludzkiej próżności,
zarówno kobiecej jak i tradycyjno-religijnej...?
Nauka szacunku dla Ciała Boga poprzez niszczenie
części Jego stworzenia? Zaiste wymowna to lekcja.
Miałem nadzieję że od tego czasu darowujesz innym
wyłącznie sadzonki, cebulki lub nasiona. A ty dalej
z klapkami jak rumaczek na torze wyścigowym... ;)

14. Data: 2013-09-07 21:06:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Sep 2013 11:44:11 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Celem istnienia kwiatu jest zwabienie owadów.

...i ludzi 333-)

> Twierdzisz że również sycenie ludzkiej próżności,
> zarówno kobiecej jak i tradycyjno-religijnej...?

Tłumaczyłam, ale Ty jak widzę ani dudu. Piękno służy Bogu i ludziom - kwiat
po to jest. Chcesz powiedzieć, że zrywanie róż na pustyni niczemu nie
służyło?
"Maryja przyjęła to wyzwanie i poleciła Diego przyjść następnego dnia,
wspiąć się na wzgórze i zerwać kwitnące tam kwiaty. Kiedy ten to uczynił,
Maryja sama ułożyła te kwiaty w wiązankę i ukrytą pod osłoną tilmy poleciła
mu zanieść ją do biskupa. Kiedy Juan Diego zjawił się w rezydencji biskupa
i odsłonił tilmę, kwiaty wypadły na podłogę, a na tilmie biskup ujrzał
niezwykły obraz Maryi, przed którym upadł na kolana i ze łzami skruchy
przepraszał Maryję za swe niedowierzanie."
Hint - Bazylika Matki Bożej z Guadalupe.
33333-)

> Nauka szacunku dla Ciała Boga poprzez niszczenie
> części Jego stworzenia?

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
GcQRSXWvz42-T38hFuWCHRttlw1zoI4c0MEyMjkzz6NwaKx5GEGh
iA
333-)

15. Data: 2013-09-07 21:26:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2013-09-08 12:20:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Sep 2013 12:26:52 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

GcQRSXWvz42-T38hFuWCHRttlw1zoI4c0MEyMjkzz6NwaKx5GEGh
iA

> ...dalej z klapkami jak rumaczek na torze wyścigowym... ;)

Aić, sam masz klapki - z przodu. Rumaczek ma tylko po bokach...

17. Data: 2013-09-08 21:52:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 września 2013 12:20:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

GcQRSXWvz42-T38hFuWCHRttlw1zoI4c0MEyMjkzz6NwaKx5GEGh
iA

> Aić, sam masz klapki - z przodu. Rumaczek ma tylko po bokach...

Przyjmijmy zasade ze każdy z nas ma je tam
gdzie owe klapki zoczyl u drugiego. Pasi? ;P

18. Data: 2013-09-08 21:54:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 12:52:12 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

GcQRSXWvz42-T38hFuWCHRttlw1zoI4c0MEyMjkzz6NwaKx5GEGh
iA

> Przyjmijmy zasade ze każdy z nas ma je tam
> gdzie owe klapki zoczyl u drugiego. Pasi? ;P

OK. Tylko jak Ty te moje widzisz patrząc tylko na boki?
33333-]

19. Data: 2013-09-08 21:57:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 września 2013 21:54:31 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

GcQRSXWvz42-T38hFuWCHRttlw1zoI4c0MEyMjkzz6NwaKx5GEGh
iA

> OK. Tylko jak Ty te moje widzisz patrząc tylko na boki?
>
> 33333-]

No i sama widzisz ze nic nie widzisz -nawet tego gdzie ja mam te klapki wiec uznajesz
tym bardziej ze twoje sa z przodu ;P
Zreszta co za problem staksowac kogos z ukosa?

Odchodzą
Miodek
Prości ludzie
Jak trafić do nieba.