I jeszcze o Gnojeniu...

111. Data: 2007-10-15 12:16:19

Temat: Re: Miernik satysfakcji
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fevgr5$1m3$5@news.onet.pl...

> po prostu kłaniają się silniejszemu ;)

Tak to wygląda...

SKĄD WOJNA?
Za co człowiek na bliźnich tak często uderza.
Jak na dzikie zwierzęta? Bo w sobie ma zwierza.

WOJNA TYLKO MIĘDZY RÓWNYMI
Zwierz walczy ze zwierzęciem; boi się człowieka;
Człowiek walczy z człowiekiem; od ducha ucieka.

WARUNEK BEZPIECZEŃSTWA
Ten może deptać węże, głaskać lwy i tury,
Kto wyrwał z siebie żądło, rogi i pazury.

WARUNEK NIETYKALNOŚCI
Chcesz cało przejść pomiędzy światowym rozruchem?
Bądź dla zwierząt człowiekiem, a dla ludzi duchem.

A.Mick. "Zdania i Uwagi"

...byle z głową w chmurach
lub jeszcze lepiej
ponad nimi... "w niebie"?
Z sercem gdzieś pośrodku,
godzącym realizm stąpania
z wymogami dobrej idei...

112. Data: 2007-10-15 12:41:27

Temat: Re: Wrażliwość i egocentryzm
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2007 14:10:13 +0200, Sky napisze:

> konflikt interesów jako taki nie istnieje, to złudzenie, wszyscy mamy
> jeden wspólny [na który składają się nasze "interesiki"] Im szybciej
> zaczniemy sobie pomagać osiągać wspólny tym szybciej osiagniemy
> zaspokojenie własnych drobnych-cząstkowych...

powiedz to tym wszystkim hipokrytom z tzw * elit

113. Data: 2007-10-15 14:09:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedz to tym wszystkim hipokrytom z tzw * elit

po co? oni nie chcą słuchać
więc niech sobie wzajemnie toczą krwi.
jak osłabną będą bardziej * otwarci...

"Ziemię posiądą cisi"

114. Data: 2007-10-15 16:42:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" :

> [...]
> [na który składają się nasze "interesiki"]
> Im szybciej zaczniemy sobie pomagać osiągać
> wspólny tym szybciej osiagniemy zaspokojenie

To może zacznijmy! ;)
Ja uważam, że wycinanie zaprzeszłych cytatów w wątku i zbędnych części
nagłówków oraz sygnaturek służy nam wszystkim.

michał

115. Data: 2007-10-15 16:45:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości:

> po co? oni nie chcą słuchać
> więc niech sobie wzajemnie toczą krwi.
> jak osłabną będą bardziej * otwarci...

> "Ziemię posiądą cisi"

To na pewno. Zaraz potem w proch się obrócą... ;)

michał

Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)
nad-człowiek
Samoscierwa
Re: psycholog
To tylko film...