Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)

1. Data: 2007-10-10 17:41:47

Temat: Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logiczniak" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:feiu0b$n0j$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "Sky"

> Nie chce nokogo klasyfikowac ani nie chce aby mnie klasyfikowano.
> Klasyfikowac to mozna cieleta.

Ludzi również. Jakie widzisz róznice pomiędzy luźmi i cielętami
które uzasadniałyby przeciwwskazania poddania ich klasyfikacjom?

Twoja niechęć[jak wszystko]jest znamienna, czyli może coś znaczyć:
np. brak chęci lub/i umiejetności brania udziału w konieczności
konfrontowania własnego oglądu siebie [i innych]z postrzeganiem
cię przez nich [i ich samych przez siebie?]. A to może świadczyć
o lęku przed popełnieniem błędu który ewentualnie ci wykazany
mógłby zostać użyty przeciwko tobie, przeciwko twojej potrzebie
posiadania poczucia wartości we własnych i cudzych oczach, co mogłoby
owocować pogorszeniem twojej pozycji społecznej i bytowej i w efekcie
doprowadzić do sytuacji poczucia [lub jej faktycznego] zagrożenia -co
niejako
prowadzi do konstatacji iż tak naprawdę chodzi o zachowanie instynktowne
[samozachowawcze] należne całemu królestwu zwierząt -więc również
[co oczywiste] cielętom- od jakich chciałbyś się niesłusznie
odróżniać, negując słuszność postępowania z tobą jak z onymi
w temacie poddawania ich natury jakimś klasyfikacjom -c.n.d.
;)

2. Data: 2007-10-10 17:49:32

Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fej2qu$ura$1@news.onet.pl...

> [...]
> odróżniać, negując słuszność postępowania z tobą jak z onymi
> w temacie poddawania ich natury jakimś klasyfikacjom -c.n.d.

Ależ Sky, jemu dwa razy nie wystarczy...

;-)

3. Data: 2007-10-10 18:01:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <P...@h...com> napisał w wiadomości
..

> Ależ Sky, jemu dwa razy nie wystarczy...
> ;-)

Wierzę [w człowieka]
i że mnie nie zostawicie ;P

4. Data: 2007-10-10 18:35:46

Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> [...]
> konfrontowania własnego oglądu siebie [i innych]z postrzeganiem
> cię przez nich [i ich samych przez siebie?].

To zbyt madrze powiedziane.

> A to może świadczyć
> o lęku przed popełnieniem błędu który ewentualnie ci wykazany
> mógłby zostać użyty przeciwko tobie,

Oczywiscie takie wnioski, ktore dotycza lęku przed popelnieniem bledu -
znasz z autopsji. W przeciwnym przypadku bowiem - milczalbys na ten temat.

> przeciwko twojej potrzebie
> posiadania poczucia wartości we własnych i cudzych oczach,

Nie odczuwam najmniejszej nawet potrzeby posiadania jakiegokolwiek poczucia
wlasnej wartosci. Wyroslem z tego juz dawno, wkrotce potem jak wyszedlem z
piaskownicy. I nawet zapomnialem o czyms takim. A tu masz: przypominasz mi o
czyms takim....
Naprawde odczuwasz jakis dyskomprt psychiczny na punkcie posiadania poczucia
wlasnej wartosci?

Logiczniak

5. Data: 2007-10-10 18:36:47

Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW"

> Ależ Sky, jemu dwa razy nie wystarczy...

Sky przynajmniej dyskutuje argumentami a ty wylacznie inwektywami i probami
osmieszania.

Logiczniak

6. Data: 2007-10-10 18:37:45

Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> Wierzę [w człowieka]
> i że mnie nie zostawicie ;P

Wiara w czlowieka czyni cuda.
Wiara w czlowieka wolnego, niezaszufladkowanego.

Logiczniak

7. Data: 2007-10-10 19:35:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyms takim....
> Naprawde odczuwasz jakis dyskomprt psychiczny na punkcie posiadania

Tak skutecznie i wcześnie to wszystko wpuściłeś w podświadomość?
Gratulować ci czy współczuć? Co wolisz? ;)

8. Data: 2007-10-10 19:37:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky"

> Wiara w czlowieka czyni cuda.
> Wiara w czlowieka wolnego, niezaszufladkowanego.

Nie martw się ;)
I zaszufladkowany
[czemu nie zapobieniesz]
-jak widać na twoim przykładzie-
może mieć poczucie własnej godności ;)
Jedno drugiemu bynajmniej nie przeszkadza ;P

9. Data: 2007-10-10 20:47:39

Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> Tak skutecznie i wcześnie to wszystko wpuściłeś w podświadomość?
> Gratulować ci czy współczuć? Co wolisz? ;)

Ty stwarzasz alternatywy, wiec i ty dokonujesz wyboru.
Nie probuj wymuszac na mnie dokonania wyboru w gaszczu wymysalnych przez
ciebie altenatyw. To sa twoje alternatywy i twkej wybory.

Logiczniak
PS. Zona do męża: - Kochanie, co wybierasz, posprzatasz dzis pokoje i
umyjesz okna czy ugotujesz dzis obiad?

10. Data: 2007-10-10 21:06:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie probuj wymuszac na mnie dokonania wyboru w gaszczu wymysalnych przez
> ciebie altenatyw. To sa twoje alternatywy i twkej wybory.

No bo widzisz -chcesz wyglądać na zbyt idealnego [logicznego] ;)
A ludzie normalni jednak zazwyczaj odczuwają to czego ty ponoć
[jak deklarujesz] jesteś pozbawiony, więc wychodzi że faktycznie:
sam wybrałeś by tak mieć -a ja tylko to odpowiednio ponazywałem ;P
I żadne twoje pseudologiczne bajdurzenie że ci chcę wcisnąć jakieś
dziecko w brzuch ci tu nie pomoże, tak teraz jak i potem... ;)))

"Przychodzi baba do lekarza i mówi:
-Nie czuję jak mąż we mnie wchodzi!
Facet się chwilkę zastanowił i pyta:
-A gdzie panstwo przechowują
prezerwatywy?
-W lodówce"

I jeszcze o Gnojeniu...
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)
nad-człowiek
Samoscierwa
Re: psycholog