Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)

11. Data: 2007-10-11 05:48:32

Temat: Re: Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)
Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> No bo widzisz -chcesz wyglądać na zbyt idealnego [logicznego] ;)

Haha. Rozbawiasz mnie. Wcale nie chce za takiego uchodzic. Potrzeba bycia
"idealnym" powstala w twoim umysle najpierw, abys wogole mogl ja komukolwiek
przypisac. Padlo na mnie, wiec przypisujesz mnie taka potrzebe. I to tez
jest manipulacja. I szufladkowanie.

> A ludzie normalni jednak zazwyczaj odczuwają to czego ty ponoć

A tutaj usilujesz pozbawic mnie normalnosci. Nieladnie z Twojej strony.

Logiczniak

12. Data: 2007-10-12 09:56:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź pogadaj sobie z Wilmowskim...nikt z nim nie chce gadać
a obaj macie tyle wspólnego że przypadniecie sobie do gustu ;P

13. Data: 2007-10-12 10:44:30

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idź pogadaj sobie z Wilmowskim...nikt z nim nie chce gadać
> a obaj macie tyle wspólnego że przypadniecie sobie do gustu ;P

Właśnie wsadziłeś Pan głowę w piach - Panie Sky. :)
Znamienne, że przyczynił się do tego NASZ NOWY Kolega - Logiczniak,
który przygniótł Pana Drogi Sky, logicznymi argumentami.
PS. To COŚ co skłoniło Pana do wsadzenia głowy w piach
nazywa się STRACH i (tak,tak) OBŁUDA czyli zakłamanie. :-(
Jesteś Pan w tej samej szufladzie co AW-unia z Hameryki. ;-)

> "Logiczniak" <l...@o...pl>

Bingo! Panie Logiczniak :)
Dzięki Panu Kolega Sky odnalazł swoją szufladę. ~>°<~ Edward Robak*

14. Data: 2007-10-12 12:32:20

Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
>
> Bingo! Panie Logiczniak :)
> Dzięki Panu Kolega Sky odnalazł swoją szufladę. ~>°<~ Edward Robak*

Cieszysz się, że nawinął ci się nowy Jemiołek, do pokrętynych manipulacji?
Zobaczysz, będzie tak samo jak z tamtym - z czasem i on pozna się na tobie.
Choć nasz nowy kolega jest bardzo naiwny i niewyrobiony, to jednak wykazuje
zdrowe instynkty. Jeśli tu zostanie, niebawem przejrzy na oczy.

Jak zwykle, wszystkie twoje tryumfy są tylko chwilowe. Z perspektywy czasu
każdy widzi, żeś przewrotna i fałszywa gnida. I co ty na tym wygrywasz,
matole?

AW

.

15. Data: 2007-10-12 13:02:52

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <P...@h...com>
..
> [...]

> każdy widzi, żeś przewrotna i fałszywa gnida. I co ty na tym wygrywasz,

Wiesz Pan kiedy wygram?
Gdy trzykrotnie uderzysz się w pierś mówiąc "moja wina"
i poprosisz o wybaczenie.
Może to się stać zarówno za życia, jak i po śmierci - na Sądzie Ostatecznym.
Pańskim sędzią będę JA, więc jeśli chcesz mi się podlizać
to musisz bardziej się starać. :)
. . .
Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. :)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

16. Data: 2007-10-12 18:48:34

Od: "Logiczniak" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW"

> Cieszysz się, że nawinął ci się nowy Jemiołek,
> Z perspektywy czasu
> każdy widzi, żeś przewrotna i fałszywa gnida. I co ty na tym wygrywasz,
> matole?

Boshe...co za poziom rynsztokowy.
Czy to ma byc grupa gdzie sie filozofuje czy grupa gdzie sie obrzuca
fuckami?
Gdy chodzilem do szkoly podstawowej - to zazwyczaj ci glupsi byli silniejsi
i swoja tępotę umyslowa nadrabiali biciem i zaczepkami.
W szkole sredniej ci glupsi, gdy im brakowalo argumentow w dysksuji z
madrzejszymi - wyzywali ich od matolow i kretynow.
Ale na studiach juz tego nie bylo.
Wiara powyrastala z tego.

Logiczniak

I jeszcze o Gnojeniu...
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)
nad-człowiek
Samoscierwa
Re: psycholog