[Wroc] Się działo :))))

1. Data: 2005-09-24 16:45:20

Temat: [Wroc] Się działo :))))
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odsypiacie jeszcze? :))))
Dla wszystkich, którzy nie byli ze względów geograficznych lub innych: było
nas siedem osób (jupi!) i balowaliśmy prawie do północy (no, przesadziłam
23.30 była). Były Olga i Darecka - super babki! - Ula Kapała, mąż Uli (tak,
tak!), Asia Witek, Darth Magda i ja niżej podpisana. Olgi opowieści trzeba
by nagrywać, uryczeliśmy się po pachy :) Był mini przegląd ciuchów z
lumpeksu na Szczytnickiej (ludzie, jakie fajowe ciuchy, mówię wam!),
pożarliśmy ileś tam pizz i coś tam jeszcze, wypiliśmy to i owo i gadaliśmy
chyba o wszystkim, o czym się tylko dało.
A, uprzejmie donoszę, że mąż mnie jednak nie zabił ;))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-24 17:05:45

Temat: Re: [Wroc] Się działo :))))
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Krusz.

Na szczęście prawie nie rozmawiałyśmy o kosmetykach ;-)
Dowiedziałam się wiele o hodowli spanieli, pościeli z IKEI, pokrewieństwach
języków indoeuropejskich, wrocławskich szkołach i usługach lokalnych
placówek NFZ (głównie tych gin.-poł.)
Dziękuję Wam, to był szalenie miły wieczór.
O.

1. Data: 2005-09-25 10:34:42

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisuję sie pod wszystkim, co zostało tu napisane. :) Jedyny zal jaki mam
to to, że zadna z was nie pochwalila sie torebka od Prady ;))))).
Juz nie moge sie doczekac nastepnego spotkania.:)
Darecka
P.S. Zapomnialam Wam polecic lumpeks z markowymi szmatkami na Hallera (to te
same fajne fatalaszki co w "Galerii Niskie Łąki"). :)

1. Data: 2005-09-25 12:01:34

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
Asiek, no dawaj te fotki, no..
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-09-25 12:01:36

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> P.S. Zapomnialam Wam polecic lumpeks z markowymi szmatkami na Hallera (to
> te same fajne fatalaszki co w "Galerii Niskie Łąki"). :)

A gdzie dokładniej?

Pozdr
Ania (już bez bólu ucha ale za to z katarem, bólem gardła...ech...)

1. Data: 2005-09-25 17:40:21

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał:

> A gdzie dokładniej?

Dokladnie przy skrzyzowaniu Hallera z ul.Wrobla (tak mi sie wydaje, ze to to
skrzyzowanie). A jak nie z Wrobla, to na odcinku miedzy kinem Lwów a
"Kerfem" (jadac w strone supermarketu).
Pozdrowionka
Darecka

1. Data: 2005-09-25 17:46:04

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dh3vr1$ela$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Kruszyzna z adresu <k...@g...pl> napisał(a):

> Dla wszystkich, którzy nie byli ze względów geograficznych lub
> innych: było nas siedem osób (jupi!) i balowaliśmy prawie do północy

Szkoda, ze mnie nie bylo :-( Pluje sobie w brode, ze tak rzadko tu zagladam
:-(

--
Kometa
"A przecież nie cały umieram,

1. Data: 2005-09-25 20:57:15

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, dzięki raz jeszcze za super wieczór.
"Nowe" urodowiczki są w dechę, potwierdzam to co pisała Kruszyna- wyliśmy ze
śmiechu słuchając opowieści Olgi. Powiem Wam ludzie więcej- jak bym miała
taką polonistkę to z chęcią bym do szkoły wróciła ;)))
Magda tradycyjnie spamowała :) , Ula ma przesympatycznego męża, aha- Darecka
ściemniała nas na grupie z tymi swoimi kilogramami pociążowymi ;) No ogólnie
było miodnie, pierwsza porcja fotek jest tutaj:

http://www.voila.pl/n4zoe/

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-25 21:20:22

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fotek porcja druga:
http://www.voila.pl/4vpqw/

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-25 23:00:03

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Asiek, no dawaj te fotki, no..

przepraszam za opóźnienia.
Muszę złożyć samokrytykę- w sobotę bladym świtem jechaliśmy do teściów.
Zabrałam aparat ze zdjęciami spotkaniowymi. Zabrałam akumulatorki, na
wypadek jakby się bestia rozładowała. Oczywiście nie zabrałam kabelka, co
się okazało dopiero w Lewinie. Wrrr.
Głowę popiołem i miłorząb na pamięć (czy co tam oni w tele tygodniu
reklamują ;))

pozdr
Asiek

wągry?
Perfumy tzw. o zapachu pudru(pudrowe)
[sobotni przegląd prasy] - WO i Sztuka przez duże Sztu
[Gdansk]mazazysta poszukiwany
blyszczyk powiekszajacy usta o 20%